|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Fick svar från BMW-försäljare att man inte kan köpa lösa bussningar till bärarmen (del 8) Länk De är slut i min bil, och måste bytas... Då är frågan; kan man fixa egna bussningar och pressa ur / i den nya för att slippa köpa en bärarm för över 3000kr? Eller finns det en tanke med att man inte kan byta bussningar måntro, tex att materialet i bärarmen utmattas eller något i den stilen, så att bussning = kass, bärarm = kass?... Länk till sprängskissidan: Länk | |
|
Dessa tror jag kan vara rätt - Meyle Länk |
|
| Tror att det är tlil subframen? Men har frågat säljaren iaf, tack för tipset! :) | |
|
Här står lite info med Länk diameter = 81mm |
|
| Attans, var subframe-bussningarna! | |
|
Ahh otur, det var E39 sedan versionen av silentbussningarna dem där meyle.. Dessa då? Länk Google translate: 1 set with polyurethane bushings for the rear trailing 4x These are the sockets which are not available from BMW. Orginalnumren som står i länken går till bärarmen (8) om man kollar på realoem. 33326755471 + 472 till exempel |
|
| En till? Länk | |
|
Bavarian har camber kits till bakaxeln Länk Välj din bil först sen sök på part# 193526 |
|
|
Och forumtråden på bimmerfest jag läst igenom för att hitta allt :) Länk |
|
|
Tack så mycket Bananen du är mannen!! :D Nu jäklar blir de att beställa lite plast ;) Undra om man ska satsa på "vanliga" eller Bavarians kit.. ^^ Har inte sänkt bilen än, men tänkt göra. Verkar lite svårt att ställa in dem bara kan jag tänka?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.