|
|
|
|---|---|
råbban |
Är intresserad av denna bilen . Länk Tycker att den motsvarar de flesta av mina krav , har mailat dem om mellanpris på min 320d M Sport Toring 2008 , 10500mil men ej fått svar på cirka en vecka .. Vad tror ni är rimligt att förvänta sig ? Förmodar att det bästa är att sälja privat och sedan pruta ordentligt på 330:n men ibland vill man bara slippa Blocket . |
|
Svårt att gissa mellanpris utan att veta mer om din egen bil, som utrustning, färg, historik, import etc. En grov gissning från min sida är ett mellanpris på 110-120'. Om du inte har någon speciell utrustning förutom M-sport blir det svårt att sälja din bil över 150' privat. Snabbaste och bästa sättet att få reda på sanningen är väl att ringa handlaren. Verkar fortfarande vara många bilhandlare som föredrar telefon istället för mail. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
råbban |
Ytterligare info: Alpinvit , svensksåld , jag är andra ägaren, avtagbart drag, 19" zito xls . |
| I höstas blev jag erbjuden 160.000 eller 170.000 i inbyte av BMW Norrköping om jag inte minns fel för min -08 320d Touring M-sport med 9000-9500 mil på mätaren. | |
råbban |
@thorssa : det var riktigt bra betalt . Kanske skulle ringa iallafall.... |
| Ja jag blev positivt överraskad, nu blev det inget inbyte ändå eftersom bilen jag var intresserad av hann säljas. Nu har det visserligen gått ett halvår och priserna på icke-facelift verkar ha rasat en del sedan dess. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.