|
|
|
|---|---|
|
Jaaha nu vart man av med bakspegelglasena på båda sidorna. Var på maxi o handla en liten sväng efter jobbet. Man får inte ha något ifred för dessa j_drans klåpare. Man kan ju inte limma dessa precis,då tar de väll sönder allt ihop istället. Nya speglar törs man ens inte tänka o köpa på bmw. | |
|
För jävligt!!!! kolla på www.bildelsbasen.se eller www.laga.se om du inte redan gjort det. Niklas Fransosen |
|
| Täcker inte försäkringen det ?? | |
|
Beklagar. Ebay: Länk |
|
|
Men 1500kr i självrisk tänker jag inte ge för ett par spegelglas. Kunde jag få tag i några bättre begagnat,så vore de bättre. Ebay kanske vore nått. Om jag kunde registrera mig,som inte funkar alls. Har försökt många gånger men inte lyckats. :( |
|
|
dicka o, om du registrerar dig på ebay.se kan du även handla på tex ebay.de eller ebay.co.uk osv. Jag tror dock inte att du boendes i Sverige kan registrera dig på ett annat lands ebay längre. |
|
|
Ok får vell försöka igen. Annars får man ta frugans namn o e-post. |
|
|
Heh.. fick mina spegelglas stulna i Santiago på en hyrbil för 9 år sedan.. Jag vart rekommenderad att ta in allt löst, typ skruva av antennen och liknande. Jag vart aldrig rekomenderad att ta bort spegelglasen, så de stod de för :P Det vart jobbigt att ta sig genom Santiagos biltrafik till biluthyraren utan backspeglar, men det gick.. Att sedan försöka gå till polisstationen och göra en anmälan var ju lagom lätt då man inte kan prata spanska, men som tur var kunde en vän följa med. Man flick lite glirningar som svensk med bara ETT efternamn.. jaja, din mamma var ogift och du är ett hittebarn, typ. Men nu är du i Sverige, så du kommer inte ha dessa problem iallafall! :P |
|
|
Det var en firma i mellersta Blekinge som var jätteflitig med blocketannonser om just backspegel-glas till alla märken för några månder sedan men hittar inte de annonserna längre. Blev lite sugen på att byta mina som börjar bli lite missfärgade. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Dicka: Kan beställa speglar till dig via ebay om du vill? Är trogen medlem sedan 2006 med snart 80 omdömen. | |
|
Farligt att handla på Ebay.....Lätt att bli beroende....har varit med sedan april 2010 och har handlat "bra att ha" och "måsten". 149 deals på 3 år nu. Jäkligt smidigt. originalkylare till E24 för 1134kr med frakt. Mvh Jonas B. |
|
|
Köpte olja, luftfilter på ebay och fick hem det på midre än en vecka till halvapriset mot här hemma! Kommer nog inte handla reservdelar och sånt hemma igen om det finns på ebay! Alpina B8 Länk |
|
| Köpte svarta njurar till min f01 på ebay i tisdags. | |
|
Vinyl! De var jätte snällt tänkt av dig. De ska jag komma ihåg om jag behöver något på ebay nästa gång Då kontaktar jag dig om de går bra? Men jag fick tag i ett par skapligt fina glas på skroten Var vell inte riktigt perfekta,men bättre en inget alls. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.