|
|
|
|---|---|
|
Beställde nya registreringsskyltar till bilen idag, då jag tycker skyltar med EU -märket på (520mm) är fula beställde jag utan EU-märket (480mm). Frågan är, vart fasen köper man en snygg & clean skylthållare för 480mm!? Då bilen är silverfärgad skulle jag helst vilja ha en olackad/blanksvart/silvrig. Har googlat som en galning och hittar bara de vanliga sjukt tråkiga mattsvarta hållarna. mvh | |
| Länk | |
|
tack! den ser ut att se bra ut, får ta och klicka hem den. Att jag inte hittade denna när jag sökte..aja. Om någon har mer förslag är det välkommet! |
|
|
Mekonomen saluför en rätt diskret variant som jag brukar köra med. Den har några små "klackar" som håller skylten, men är nog bland dom vettigaste alternativen till 480 mm skylt. Helt rätt och byta ut dom fula EU-plåtarna, blir bra mycket cleanare utan EU-symbolen. Här är Mekonomens variant monterat på min 740 Länk Eller på en numera död 540 Länk |
|
|
Ser fint ut på bilderna, tur som man har ligger mekonomen 100 meter från jobbet, får ta en sväng dit imorgon! Eller tror du det är snyggare att dra fast skylten med kardborre utan någon hållare alls? Kanske ser lite 'naket' ut? Nu snackar vi skylten ibak på en e60. I fram kör jag utan hållare |
|
|
Utan hållare kan också bli bra, dock lätt att skära sig på eller buckla till skylten vid tvätt........ |
|
| Will-i-am, om du ännu inte skaffat hållare så kan du kolla i Autopower- shoppen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.