|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Nu har jag varit ute och bytt kupéfilter, blev en enorm skillnad, nu fläktar kupéfläkten igen! =) Jag har samtidigt passat på att titta lite på kondensorfläkten (extrafläkten längst fram). Den fungerar inte, och när jag tittade efter hängde en tre-polig kontakt tillhörande fläkten löst! Den hänger till höger om fläkten sett framifrån. Vad är detta för kontakt? Jag ser inget ställe där den kan tänkas sitta heller! Jag har sökt som hastigast i forumen och hittade ingen info om detta, så jag skulle uppskatta om någon kunnig tog sig tid att förklara! Med vänlig hälsning, Tobbe | |
|
Janne har gjort ett bra mekartips om just detta kolla under mekartips till vänster. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Fel av mig. Kolla länken och skrolla till 02-07-11. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Det var mycket intressant läsning. Var ut och kikade lite igen alldeles nyss, men blev inte klokare. Ser inte riktigt likadant ut på min. Imorgon förmiddag ska en kompis ta sig en titt, förhoppningsvis är han mer el-kunnig än mig! =) | |
|
Ok, lycka till. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Hittade på den saknade kontakten idag, den hade tydligen blivit felplacerad när kylaren byttes! Testade också fläktmotorn till ac-fläkten, den fungerade perfekt! Det enda som inte fungerade var motståndet, det skall bytas på måndag! Känns jättebra att man redan nästa vecka kommer att ha en perfekt fungerande klimator, hoppas det fina vädret håller i sig! Ha en trevlig helg! Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.