|
|
|
|---|---|
|
Har en e46 330 -2004 som är importerad från UK med fabriksmonterad xenon, vad gäller ang de spakar som finns i xenon lyktorna? Satt från början en vit plast "spak" som lossnade när man tryckte på den. Då uppenbarade sig istället en liten metallspak som man kan trycka ner i ett läge och upp i ett annat. Saken är den att spaken finns på andra sidan lampan också, när man trycker ner den på ena sidan åker den upp på andra. Såå iallafall trodde jag man kunde justera om xenonens ljusbild till högertrafik genon att trycka spaken neråt. (spaken på den sidan som vetter mot halvljus strålkastaren eller närmast mitten på bilen) Blev inte riktigt klok på vad skillnaden blev men jag fick sedan manuellt vrida ner den högra sådan för att inte blända. Vad göra? finns något bra ställe de ställer in xenonljus? gärna i Västragötaland. Går det att få igenom på inregistrering i sverige? | |
| Länk | |
|
Vad bra! Tack då gjorde jag feil... Fast vad menas med : "Black slider" -push it all the way to the right? är det det svarta plasthjulet uppepå man kan skruva upp/ner ljuset med "ljusinställningen" . Eller är det själva lamphuset de visar här? [img]Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.