|
|
|
|---|---|
| Köpt nya fälgar till min 535d (e61). När jag montera på bakdäcken märkte jag att bakfälgarna glappa rätt rejält på navet. Så jag var på däckfirman och dom mätte upp fälgen och vi kom fram till att jag skulle behöva navring med innermått 72.5 och med ytterdiameter diameter 77,2. Vilket inget dom hade på långa vägar i den storleken och inga andra däckfirmor jag kolla runt på. Finns det något ställe man kan få tag i navringar med det udda eller rent av unika måttet jag behöver eller måste man göra som han som jag köpte fälgarna av, med andra ord köra silvertejp runt navhålet i fälgen eller måste man leta upp ny vän som är villig att svarva till två navringar till mig? :) | |
|
Är du 100 på att du mätt rätt? Här finns i närheten av dina: Länk |
|
|
Tack för tipset på sida! Helt säker är jag inte, eftersom det var däcknissen som mätte upp fälgen. Ska kontrollmäta igen i veckan för säkerhets skull och se. Om han mätt rätt så får jag beställa från en sida där dom kan göra skräddarsydda ringar. Här är länken ifall någon annan också skulle behöva skräddarsydda navringar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.