|
|
|
|---|---|
|
Hej nån som känner till den här Länk /Björn | |
| Den va till salu i höstas. Jag ringde annonsören som hade ägt bilen sen ca 2004 om jag inte minns fel. Seriös äldre man som hade skött den väl och servat den på Bmw verkstad. Skulle vara i fint skick, knappt någon rost alls ( endast stenskott uppgav han) men en 10 år gammal e39 är inte rostfri. Annonserades ut för 57000 tror jag då. Den byttes in på firma i jkp:s trakten i vintras o såldes sedan vidare mellan handlare tills den hamnade hos nuvarande bilarnas ägare bror som körde den i några veckor. Fick problem med ekonomin o nu säljer brodern bilen genom sin firma uppgav han till mig. Ringde nämligen för någon vecka sen när jag såg den igen på annons. Knepig ägarhistorik på slutet men i det stora hela är det bara 2 brukar varav en som haft bilen merparten av dess tid och ska dessutom ha skött den bra. Åk och kolla på den, tror den är fin. Dessutom är imolaröd en av Bmw finaste färger och gör sig perfekt på e39 med m-paket! | |
|
Fullutrustad? Jo, tjenare..... Om du kan hitta en BMW med sekventiell växellåda för 49 kSEK så är det ett kap! |
|
|
Supertack för Svaret ,Acer. jo snyggaste färgen är det helt klart.det blir nog att titta lite närmare på den. :)) /Björn |
|
| Fullutrustad ? Varken PDC, Taklucka, (Automat) eller Navi av vad jag kan se... | |
| Fullutrustad har blivit ett begrepp som egentligen inte betyder något. Det är ett väldigt begränsat antal bilar som verkligen är fullutrustade. Den länkade bilen är väl nästan snarare standardutrustad. | |
|
tja den har ju comfortstolar och servotronic, ändå alltid något..och steptronic-låda är det.. |
|
| Kan tillägga att avgassystemet är från eisenmann eller något liknande tyskt tuningföretag. Kommer inte ihåg exakt märke (tror det va eisenmann) men det va en kvalitetsprodukt som gav lite extra muller, inget som skulle störa helhetsbilden. Elstyrda komfortstolar, automat, m-paket, helskinn och hifi högtalare är helt okej utrustningsnivå, sen får vi tyvärr leva med att många använder fullutrustad i stället för standardutrustning.... | |
| Avsaknaden av navigation är väl faktiskt inte någon nackdel då tekniken går framåt. | |
|
Intressant ägarhistoria du fått uppdiktad för dig. Bilen har haft en privatperson som ägare 3/3 2006-17/2 2013. Då köptes bilen av en bilfirma, Bogstedt bil i Limmared. Sedan såldes bilen till en privatperson 21/2 2013. Vilken forfarande står som ägare. |
|
|
har nu tittat på objektet,tämligen bortkastad tid. efter en snabb koll kunde jag konstatera ROST på höger A-stolpe, baklucka,höger framdörr,vänster framdörr dåligt lagad,och allt det på fem minuter + en motorhuv full av stenskott....... jag gick utan att ens ha startat bilen.. hmm ingen som känner till en ROSTFRI m-sport /Björn |
|
Lasse Karlsson |
acer! Min 530IT-03, skulle jag vilja betrakta som rostfri! Det finns nått litet stenskott på huven, som kanske fått lite rostbrunt i sig, men det räknar inte jag som "rost" Min är nog inte heller den enda i Sverige! HA DET! modolasse |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.