|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet om någon firma eller "klurig gubbe" i Örebrotrakten som är duktig på att felsöka i elektroniken på en 735 iA -88? Alla tips mottages tacksamt! | |
|
Vad har du för fel??? Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
| Bil&elservice är stabila. | |
|
Se nedan ang mina problem med bilen: Länk |
|
svardska |
när jag bodde i sveriges största byhåla(örebro) så fanns det en bra och trevlig kille på Brantzells som hette Gunnar fråga efter honom. jobbar säkert på kvällstid med. |
|
jag kan ta den om du vill bli av med den ***BME*** |
|
|
Kan bara hålla med Asken, Bil & Elservice är mycket duktiga. Har fått mycket hjälp av dem via telefon och kommer säkerligen ha nöjet att lämna in bilen där någon gång. Det finns en vresig typ man kan råka ut för, men då får man prova att ringa om efter en kvart så är det förmodligen en av de trevliga snubbarna som svarar. :D Vad jag har hört så anlitar BMW med fler dem när de kör huvet i väggen. Bilar från Gnesta är dock lite tveksamt, konkurrensen från de lokala hemmapularna i den metropolen brukar vara alltför svår. ;D ;D ;D Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
| Tack för tipsen även om jag inte hängde med på det där med Gnesta. Jag har berett plats på Bil & Elservice nästa vecka, få se var det kan sluta.... | |
| Glömde: Nej & åter nej, jag tar INTE 8000:- eller 10000:- "vid snabba ryck" för bilen, bara så att alla ni som kommer med dessa skambud vet! | |
svardska |
Jag vet vart det slutar, med ett h....tes korsdrag i plånboken. Satsa på att köpa en Bentley manual i stället och sätt dig in i hur det hela ser ut, i den finns utmärkta elscheman för alla e32. quixotic2´s Gnestahumor är lite svår att förstå även för mig som är insatt i frågan, men det är på det personliga planet och bottnar i historiska munhugg och besvikelser av spilld mjölk och fan och hans moster. simma lungt |
|
:) Tack för utredningen ang. Gnesta! Bentley-manual, var får man tag i en sådan? Och visst har du rätt, korsdraget i plånboken är på gång, fönstret är snart vidöppet och då flyger 1000-lapparna sin kos... Men smakar det så kostar det! |
|
svardska |
margies bookshop i sthlm säljer den. 1500:- ca. prova annonsera här under köpes annars. den är värd varje krona om man ska åka e32. |
|
Ja, Gnestabiten var avsedd för Svardska som inte har det så lätt alla stunder, han kan behöva muntras upp där han sitter i sitt trädgårdsskjul i Gnesta! ;D ;D Fast jag har hört ryktas att skjulet ev. är uppe på banan igen? Var lite EDC problem kvar tydligen, men annars skulle den vara i fin form? Bara att gratulera i sådana fall! Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
| Nu är bilen SÅLD, rullar väl strax i Dalarna kan jag tro! | |
svardska |
Du kan vara lugn för att den är på banan igen quixotic2. Går som en dröm och med nya skor BBS Split 10X17 och 8,5X17 med conticontact. Vita blinkers osv... Hon står utanför mitt kontorsfönster vackrare än nånsin. Vilken tur att jag inte sålde....! |
svardska |
Och AC´n är så kall så jag får rimfrost i mustacen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.