AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.501

Armstöd & mugghållare till Z3

För dig som saknar armstöd i en Z3:a har jag hittat ett som är helt ok.
Jag köpte för några veckor sedan ett armstöd + mugghållare till M Coupen, köpte prylarna på bild (www.leatherz.com) så det var lite grisen i säcken… fick paketet efter 7-8 dagar, passformen & utseendet var mycket bra.

Obs! Mugghållare går att köpa löst men vill du armstödet också måste du köpa bägge.

Bild finns Galleriet.

Har du några frågor droppa ett mail.

// Doggeli

Länk
Länk

(Oo=oO)
Kanon att vi har fått ett eget forum nu, tack bmwpower crew!
Jag tar upp min tråd som jag skrev för länge sedan… mittarmstödet är något det är något som jag rekommenderar starkt, 9 månader efter köpet är ja lika nöjd:)

/ Doggeli
Enda kruxet med att beställa från staterna är att det tillkommer en del avgifter, jag köpte shoulderpads och stoneguards från Länk som oxå har armstöd/mugghållare. Är mycket nöjd, men dyrt blev det.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Jag är intereserad av ute på nätet?

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Jag hade tur och slapp att betala skatten så för mig blev det inte dyrare än beräknat.

------------
Länk

Doggeli Londons största MoDoit!
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Ett tips är att be den du handlar saker av att märka paketet med "Merchandise Samples" eller nåt i den stilen. Då ska man klara sig från beskattning.

Doggeli:
Hur mycket fick du betala för kalaset då? har du bilder på hur det blev att se ut i din bil?

__
Länk
Jäklar vad konstig mitt inlägg blev...Jag trodde att jag skrev: "Jag är intresserad endast av mugghållare men inte av armstöd. Finns sånt på nätet? "

_________
wolv: jag fick betala runt 2000kr (det beror på vilken kurs dollarn har)

Mugghållare kostar $95 (är ej säker på priset)

Armstöd kostar $125 obs! måste ha mugghållaren för att kunna montera armstöd.

Jag köpte Mugghållare + Armstöd kostar $205 skickas komplett behöver bara dra fast en skruv.

I bmwpower galleriet finns bilder armstödet i min bil.
Om du kollar sidan www.leatherz.com har dom bilder & priser.

Länk

// Doggeli
Vad sägs om denna som är mycket diskret och tydligen standard/tillval i dem Amerikanska bilarna
Länk

_________
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.