|
|
|
|---|---|
|
Hej, Eftersom det finns mycket kunskap här undrar jag vad en 535dT med följande spec. kan tänkas vara värd Nyservad Bmw Premium Selection Europagaranti 1400mil Imperialblå met/Svart Nevada M-pkt Sportautomat Panorama Nav prof Head up Adaptive drive Adaptiva lysen Helljusassistent Ambient light Dynamic drive Komfortstolar Comfort access PDC bak och fram Backkamera Surrondview Speedlimit info Stolsvärme bak Klimatruta Aktiv farthållare Sätesventilation Ellucka | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag skulle säga 440-500 beronde exakt utr, Import, Hjul mm. |
| Håller med Jörgen här ovan och kan kanske jämföras med denna Länk | |
| Den bilen är mycket svårt att sälja privat. Bästa är om du kan lämna in den på nån bilfirma som kan erbjuda finansiering och ta inbyte. Då tror ja inte 500' är omöjligt. | |
|
Jag har också kikat lite på den länkade bilen, den ser fin ut. Personligen gillar jag inte den bruna inredningen dessutom saknar den adaptive drive vilket jag tycker är ett "måste" krav. Indikationerna tyder på att 500k faktiskt borde vara rimligt för en nästan oanvänd 535d. |
|
|
Visste inte ens att det fanns en tråd om denna bil som jag köpte juli -13. :) Eftersom jag nu ska byta bil så undrar jag vad den kan vara värd idag? Tycker priserna varierar väldigt mycket om man kollar t.ex blocket. Den har gått 10620 mil i dagsläget och är helt i original så när som på ett par saker. Det som jag låtit göra på den är: - M-slutrör med nedlackad diffuser (M550). Länk - Gladen 201 med ett Mosconisteg. - Köpte nya 20" ISPIR ISR10 med Michelin PSS i somras. - Lackskydd 2 ggr/år, servad enligt bok plus extra oljebyten. Givetvis i nyskick. ;) /Loefvenhamn |
|
| Vad gav du 2013, var det rätt uppskattat i tråden? | |
|
@Kane. Köpte den genom Shiftgear och strax över 500´var priset. /Loefvenhamn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.