|
|
|
|---|---|
|
Tja! Skulle gasa lite med bmwn igår så rasslade den till och sänkte motorvarven så den nästan dog. Blev väldigt paff då jag kört den till och från skolan tidigare utan problem. IDag var jag ut och skulle filma ljudet, och då när jag först varvade upp så lät den normalt. Så jag skulle ta en sväng och tanka ( har sjukt lite soppa haha) då tänkte jag gasa lite för att se om den fortfarande funkade. Då rasslade den till och dog, startade den igen och körde hem den. Vad kan vara fel? Har aldrig hört nåt liknande? ÄR det vanos, skuren cylinder, eller vad kan det vara? Har noll koll! Hoppas filmen tänder några lampor om vad som kan vara fel. Länk … e=youtu.be | |
| Kan inte se någon film eller det är bara jag... | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
"Videoklippet är inte tillgängligt" |
|
Vafan.. Länk funkar den då? |
|
| Bumpar denna då jag skulle behövt hälp ganska illa kvickt :) | |
| baamp | |
|
Jag hade börjat leta efter tjuvluft eller liknande som är enkelt att kontrollera själv och kan orsaka plötsliga stopp, ta en titt på allt du kan tänka på det skadar knappast. Nästa steg jag tagit hade varit att kontrollera felkoder. Det finns ingen anledning att byta och pröva sig fram när bilen kan berätta vilka fel som eventuellt finns! //Bjersér |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.