|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag önskar kolla upp möjligheter och kostnad för att sätta på ett avtagbart drag till min cabriolet. Jag ringde Bendt Bil i Halmstad som sade att draget till aktuell modell inte finns att få tag på längre, men hur komplicerat kan ett drag vara egentligen? Finns det någon som vet om någon bra verkstad eller kontakt som de tror kan lösa detta på ett snyggt sätt? Gärna inom södra Sverige, området Halmstad-Hylte-Ljungby-Värnamo-Jönköping Känns lockande att kunna dra båten med cabben samt en husvagn. | |
|
På blcoket är det många kringresande drag-montörer som annonserar - ingen erfarenhet om de är bra eller ej. Eftermoterade avtagbart drag (BMW/westfahlia) på min e46 touring på BMW för 12000 inkl allt - inte billigt men blev snyggt och bra. Värt att notera är att bogseröglans gängor försvann med krokbalken så vill man bli uppdragen ur diket bör man ha kroken med sig så det finns något att dra i baktill. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Har du pratat med dragkrokslagret i Hamlstad. De borde kunna tycker jag. | |
|
hej har ett avtagbart drag som satt på min e36 cab -94 , 500kr om du hämtar de.. ingen el sats. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.