|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är på jakt efter en f10 520d och snubblade över denna f11:a som jag tycker verkar vara nästan för bra för att vara sant. någon som vet mer om objektet? Länk /Magnus | |
|
Jaha? Jag tycker det är lite dyrt för en 520d med den utrustningen. Borde kunna kunna stryka en 20-30' på det priset. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Jag tycker absolut inte den är dyr... Ligger riktigt bra till i pris tycker jag. En 520 d med M-Sport och comfort paket ligger bara där 460 ny och den här har dessutom automat som kostar 20 då e vi uppe i 480. Så kan tänka mig att den ligger på ca 500 i listpris ny. Så denna är riktigt bra pris på! |
|
|
Om det räcker. Såg nu att den hade drag och Hifi och elstolar också. Så klent utrustad e den ju absolut inte! Hade jag letat F11 hade jag slagit till direkt. |
|
|
Ser att de ändrat annonsen till 359 000... |
|
|
Vad var det tidigare? __________ Mvh Grelle |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Que, billig ? Denna hade inte så mycket utr, och 359. Inga komfortstolar, Navi, inge skinn ? Trodde det var bas krav på en F11. Lägg på 60Tkr och du får en utr bil och en 530d istället :) Länk |
|
Eller slå till på min för 30000 mindre.. 520d F11 -2010 3900 mil - Sophistogrå metallic - Automat - Sportstolar med svart Dakota helskinn - Sportratt läder - Larm - Automatisk bagagelucka - Helelektrisk dragkrok - Backkamera - Parkeringssensor fram och bak - Ambience light. Omgivningsbelysning kupé - Xenon-Ljus - HiFi-Högtalarsystem - USB-/ljudgränssnitt - Klimatautomatik - Fabrikstonande rutor - Takhimmel antracit - Motor och kupevärmare - 19" Breyton Race sommarfälg, i princip nya - 17" orignalfälg vinterfälg med Nokian friktionsdäck - + Övrig seriemässig utrustning //Mvh Henrik |
|
| Jag tycker inte det är något fel på utrustningen med tanke på att det är en 520d det handlar om. Det vore en annan sak om det rörde sig om en 530. | |
|
Den här har legat ute i 6v. Fortfarande osåld men 50' billigare och <2000mil Länk Hur mycket är m-sport värt? 20?30?50? |
|
|
Ett år nyare, 3000mil mindre och endast 20' dyrare. Länk 100ggr bättre köp |
|
| Vafan, mobillänkar Marin. | |
| När annonsen precis kom ut så låg den 100tsek lägre. Blev oxå sugen först, men annonsören åtgärdade felet snabbt | |
|
Den först länkade bilen är ju inte alls speciellt billig. Det är ju rätt lätt att kolla vad du köper en helt ny bil för med de rabatter som finns just nu. Den länkade bilen är snart 3 år gammal. /Anders |
|
|
Frågan från början tycks ju ha varit om bilen Länk skulle ha varit billig för 259 tkr. Dom hade tydligen skrivit ut fel pris först. Om man hade fått den för 259 tkr så hade det klart varit ett bra pris. Mvh Ubbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.