|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Har spanat in Länk Säljaren vill ha 135'. Känns det vettigt? Vågar man köpa den trots att den närmar sig 15000 mil? Jag tänker då närmast på att det då inte finns någon maskinskadeförsäkrinng längre. Den servades för 1500 mil sedan. Någon som har någon koll på vilken typ av service det var i ordningen? Inspektion 2? Stort tack på förhand för alla svar! | |
| Inspektion 2 och liknande termer gäller inte för E91. Bilen indikerar när olika servicegärder ska genomföras. Vanligtvis går det så pass snabbt på verkstaden att göra åtgärderna att man kan ha med sig sin bärbara dator och sitta och jobba medan mekanikerna arbetar. | |
|
Jag köper ofta mina bilar med de milen, eftersom man kan få en hyfsat ny bil för en bra penning. BMW CS #5206 |
|
|
Off topic: Snygg säljbild som ser ut att kräva lite planering. On topic: Har du bra kontakter med en verkstad eller händig underlättar det. Jag har blivit mer bekväm och har köpt de senaste tre bilarna med utökad försäkring som jag kört mellan 8-12000mil. |
|
Verdi |
OBS! Den bilen har standardstolarna och de tycker jag INTE är roliga. |
| Jag köpte precis med standardstolarna och tycker dom är schysta. Har man haft sportstolar innan så kanske man vant sig vid att bli hått kramad, men annars är det ett par bra standardstolar man får jämfört med andra märken. | |
|
Provkör en E91:a med sportstolar och en utan och bilda dig en egen uppfattning. Själv skulle jag inte köpa en E91:a utan sportstolar. Jag är ca 185 cm lång. Säkert betydligt att sälja bilen om den har sportstolar. |
|
| Efter att ha haft sportstolar skulle jag svårligen kunna tänka mig att köpa en bil utan. Oavsett vilken bil jag provkört så är det alltid känslan av "honey, I´m home" när jag sätter mig i min igen. Standardstolar kan vara supersköna, men sportstolar är oslagbara. | |
|
Nockenwelle: Det är väl inte alla som kan sitta o jobba med datorn?? Alla är lyckligtvis inte kontorsråttor.. |
|
| Nej, det finns naturligtvis många olika arbetsuppgifter, men hyfsat många har nog möjlighet att ta med sig jobbet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.