|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är i funderingar på att byta in min kära F11 efter bara ett års ägande. Sambon tycker dessvärre att den är för stor för henne. Hon sitter inte bra helt enkelt. Så nu kollar vi efter X3 eller en 320xd touring. Nu är ju frågan vad jag kan räkna med i inbyte kontra sälja privat på blocket? Vad skulle ni byta in den för? Samt vad skulle ni acceptera för bud vid försäljning via blocket? Lite info om kärran: 520d F11 -2010 3900 mil - Sophistogrå metallic - Automat - Sportstolar med svart Dakota helskinn - Sportratt läder - Larm - Automatisk bagagelucka - Helelektrisk dragkrok - Backkamera - Parkeringssensor fram och bak - Ambience light. Omgivningsbelysning kupé - Xenon-Ljus - HiFi-Högtalarsystem - USB-/ljudgränssnitt - Klimatautomatik - Fabrikstonande rutor - Takhimmel antracit - Motor och kupevärmare - 19" Breyton Race sommarfälg, i princip nya - 17" orignalfälg vinterfälg med Nokian friktionsdäck - + Övrig seriemässig utrustning //Mvh Henrik | |
|
Inbytespris runt 260' Tror du kanske kan få runt 270-280' privat. Mvh Marin |
|
|
Jag tycker att du kan jämföra med den här tråden: Länk Där verkar folk tycka 359.000 kr vara en något sånär rimlig värdering. Mvh/ Niclas |
|
|
Bilen i den andra tråden är en M-sport, vilken höjer värdet en hel del, men inte till 359'. Själv tror jag att bilen i denna tråd med lite tålamod och tur kan säljas för 285-295' --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Jag kommer nog behålla den då tappet för ett års ägande blir för stort.. Trivs skitbra med bilen, det är sambon som inte gillar den fullt ut bara. Hon får härda ut tills det är dax för byte ;) | |
|
Har du bilder på den? Själv skulle jag behöva byta upp mig en storlek från min E91 325dAM -10, om det kan vara av intresse. 5000mil Svartmetallic, svart skinn, automat, drag, hifi, m-sport 18" mm... |
|
|
Marcus 555! Har bara en dålig iphonebild på hela bilden just nu tror jag.. ev någon bild på bara Breyton fälgarna också. Ska scanna av datorn :) Vi siktar in oss på en X3 vad det verkar som just nu. Annars blir det en F31 xdrive. Men ge mig ett schysst bud så får vi se vad det blir av det ;) |
|
| Hela bilen ska det såklart vara! Edit funktion tack! | |
|
Kan väl passa på att lägga ut en blänkare om någon är intresserade av nya sommarfälgar nu till våren! Ska ev byta in kärran så fälgarna kan köpas loss för den intresserade! Breyton Race Gts 19" med 9 ½ 275/35 Kumho KU31 samt 8 ½ 245/40. 5 mm spacers Breyton original medföljer. Allt i nyskick! Ge mig ett bud men inget skambud! Ni vet nog på ett ungefär vad de går loss på nya ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.