|
|
|
|---|---|
|
Ja rubriken säger väl det mesta.. Får man se några extra ordinära Bmw varianter till helgen eller? /Fidde766 | |
|
Jag kommer att stå vid vår tävlingsbil i Need For Speeds monter. Länk |
|
|
Kommer väl vara en hel del Volvo-raggare på plats med rävsvansar i antennerna! ;-) //Kungen Af Malmö Länk |
|
|
_Johan_: Skall du ställa ut din bil också? Eller skall du bara representera nfs? Jag tänkte ställa ut min, någon skall ju komma sist juh.. /Fidde |
|
|
min vagn står i sasca - billjudsavdelningen... /danne GLAD! |
|
|
Fidde: NFS sponsrar vår tävlingsbil, den kommer att stå utställd vid nfs monter, jag kommer att stå och snacka racing med de som lika rubbade som jag ;) (Är de inte rubbade, så kommer de att bli efter att ha pratat med mig :) Har man frågor om BMW CS så går det bra att ta det också. Jag skall försöka få med mig anmälningslappar ned. |
|
|
Jag kommer dit.. Finns på icq: 60288954 |
|
|
Jag kommer till spackelmässan! Eller traktorkalaset om man så vill. Ska åka VW Golf dit. - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
|
Kommer nog ner dit .. :) ** be as free as you want ** |
|
|
FIDDE 766 Vi ses eller??:) Hoppas du har gjort nåt nytt med bilen sen sist:) Ha det så länge/Berbel |
|
|
Ja du Berbel, det lär du ju märka i så fall... Hörs o synes imorgon! /Fidde |
|
|
Jag ska åsse börna opp te Vallåkra på sönda mä "gumman"! Ska inte ställa ut na dock... wait for me! |
|
|
Berbel, När åker ni ner? ** be as free as you want ** |
|
|
Deetoy Vi åker ner under lördagen och sover där nere. När har du/ni tänkt åka dit? Berbel |
|
| Blir väl en e28 från malmö på söndag... | |
|
Det blir nog på natten men det hade varit gott och kunnat sova där nere istället. Vart ska ni sova?!? ** be as free as you want ** |
|
DODGE VIPER |
några från gbg som ska dit? |
|
Var det någon av er här på forumet som snackade med mig, vi träffades vid en svart E28 med beige skinn. Du hade en 535 E28 sa du! [ÖVNINGSKÖR] - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
|
Ingen som har bilder därifrån??? //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jag tog ca tio bilder på BMW, men måste ta slut på rullen först, och framkalla, sen kommer dem ut på nätet!! - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.