AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
48.583

Sälja via KVD, lönar det sig?

Sida 3 av 3
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Om du så kör direkt från rekonden till KVD så kommer du får anmärkning på lacken på en begagnad bil. De är noggranna och alla bilar har fel bara man letar tillräckligt noga.

-------
//Lövet
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
bud på 110 nu iaf :-) ganska prisvärt.
BM
385
BMW64
520dA Touring M-sport -10
325 M-sport cabrio -02
540is, hur gick det för dig att sälja via KVD
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
Buden kom inte upp till reservationspriset (170k) - så det gick ju inge vidare :-)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Fel säsong att försöka sälja Alpina är jag rädd. Auktion kräver minst 2-3st budgivare som är intresserade av samma bil för att det ska komma igång prismässigt.

-------
//Lövet
Jag har varken bu eller bä att säga om att sälja på KVD; men jag fyllde i deras intresseanmälan på nätet och ska man vara kritisk så var de lite väl "säljiga", de ringde kl 10.00 en onsdag och jag svarade att jag var intresserad men inte hade tid för tillfället, utan att de gärna fick ringa tillbaka / jag skulle ringa tillbaka några timmar senare men de gav sig inte, "vi bokar en tid nu, det går snabbt", jag svarade att det möte jag skulle på redan börjat och att jag var tvungen att lägga på men det gick inte fram, "ok, men kl 11 på lördag, kan du lämna bilen då?". Till slut var jag tvungen att säga något i stil med "Jag lägger på nu" och då fick jag till svar att "då bokar vi en tid, jag mailar om när".
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.