|
Sida 6 av 32
|
|
|---|---|
| Nils-Johan -> Har du beställt en f15 M50d? Har du lagt ut din spec här någonstans? | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Pettran Nej min spec är inte klar ännu. Det ända som är spikat är m50d. Men jag vill ha det jag har haft på mina andra bilar panorama. Komfortstol. Värme i baksäte. Drag. Komfortöppning. Navi. Head up. 20 tummare. Mörka rutor. Adaptive drive. Hifi pro.Mm sen finns det annat nu som verkar spännande |
| Gött! Har du fått ett (grund)pris på bilen? | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Nej har bara en beställningsorder med en tilldelad kvot för lev i december ( tror dem) . Vi ska börja speca den så fort de fått priserna . Själv då har du eller funderar du på att beställa ? |
| Hur finansierar man en F15? | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Vinyl vad menar du ? |
| Jag är ju sugen, men priserna hamnar förmodligen över min budget. .. | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Pettran Förstår vad du menar . Det mycket pengar. Det tycker jag också men detta är mitt intresse så det väger över. Hade önskat att det gick och beställa en 40d som jag har idag. Men den kommer ett halvår senare. |
| Nils; Tänkte på kontantinsatsen, och avbetalningen därefter. Kör ni leasing eller? | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Vinyl Nu förstår jag vad du menar. det är nog lite upp till var och en kan jag tycka. men jag köper min. det är privat bruk så ingen leasing eller dyligt |
|
Efter varje bild som jag sett på nya X5an + de rörliga bilderna så blir jag bara mer och mer besviken Tycker gamla E53a är mycket speciellt den med Facelift och E70 är snyggare på varenda punkt, på utsidan i alla fall Fronten passar verkligen inte på denna bil och de där luftutsläppen stör jag mig verkligen på Okej på en 3/4-serie som ändå är en sportig bil men X5 är ingen sportbil utan en familjebil och då ska den visa det och inte försöka se yngre ut och sportig ut. Bakdelen är helt fel Ja allmänt mycket besviken på BMW nya modeller Och jag såg 3-serie GT hos Novation här om dagen. Förstår mig inte på bilen Tycker 5-serie GT är mycket snyggare än den. Skärp er BMW!!!!!! |
|
|
Tycker ännu som dig kurdm när det gäller F15. Däremot så gillar jag 3 serie GT som jag tror blir en stor hit för BMW där man kommer plocka nya kundsegment, ex vis från Audi A5/A7. Vinyl när det gäller finans och du köper som privatperson så är kontantinsatsen alltid minst 20% av köpeskillingen enligt konsumentkreditlagen. Sen kan man förstås lägga mera (vilket jag anser man bör eftersom en dyrare bil faller mera i kronor och det annars kan bli så att den dagen man vill byta så är bilen värd mindre än den aktuella krediten på bilen). Min X5 M50d har tydligen anlett UK nu så snart börjar det närma sig leverans, men det är som sagt E70. /Anders |
|
|
Nils-Johan, 40d skall börja produceras i december...... Beroende på lev tid så kanske det inte skiljer så mycket? Häftig prisskillnad på 40d och 50d..... |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Henke77 kan hålla med, men om man sen köper en 40d och vill ha m paket mm så är det inte så mycket som skiljer i pris faktiskt 40d kommer nog inte att levereras till sverige förrän april,maj nästa år. jag vill byta tidigare |
| Jag tänkte byta till nya X5 men gillar inte det jag sett... Funderar på en Tesla X istället under 2014. | |
| Hybris: Bra förmånsvärde, jag har haft lite kontakt gällande Tesla S. Men jag tror att jag kommer vänta något år tills organisationen satt sig ordentligt i Sverige. Både gällande verkstäder och laddstationer. | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Då verkar det bara vara jag som vågat beställa eller ? hör gärna av Er om ni gjort en beställning hade varit kul och höra hur ni tänkt speca mvh Johan |
|
Kommer antagligen beställa en 4,0d m-sport när väl den släpps. Utrustning som är ett måste Komfortstolar Skinn Stor stereo ( bang & olufsen hade varit trevligt men 3950€ är lite väl dyrt) Dragkrok Backkamera Dieselvärmare med fjärr Navi prof + en massa annat lull lull när man har möjlighet att börja bygga egna bilar i konfiguratorn. |
|
| Sugen på att byta ut X5an. Mitt problem är att jag tror att elbilarna kommer på bred front 2014. Kommer döda andrahandsvärdet på törstiga SUV. Känns mindre kul att köpa en ny X5a för 700-900K just nu. Iofs är det väl timing att kränga den vid rätt tidpunkt. Tesla mumlar om att släppa Tesla Model X under 2014 och BMW lanserar ju i3 nu i Juli med produltion under hösten ommjag fattat det rätt. Iofs är en i3 en liten bil till skillnad från X5 och model X. Inte sett någon konfigurator till X5 ännu? | |
|
För mig som drar +2000 kg båt bakom bilen så är inte elbilarna ett alternativ vilket är synd då det skulle vara roligt att testa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.