|
Sida 24 av 32
|
|
|---|---|
|
Grattis Anders! Kul att du är nöjd! Ser fram emot bilder med 22" på! :) |
|
|
Några inte så bra Iphone bilder kommer här: Länk Länk Länk Länk Länk Länk /Anders |
|
|
Med känsla, Grattis till nya kärran och kul att du är nöjd! Får tyvärr virusvarning på länkarna... men vet att den är najs :) |
|
|
Länk Jag testar att länka till fler bilder som är uppladdade genom Dropbox. Länken bör fungera :-) |
|
| Vad är det för fälgar du har? Dessa är väl inte 468M? | |
|
Vilket monster! 22" ser fullt naturligt ut! Har nog aldrig sett 22" dubbdäck tidigare, ser maffigt ut :) |
|
| Bara att gratulera till gott omdöme och smak. Jösses vilken bil! Imponerande på många punkter. | |
| Oj vilken kärra!! Grattis! | |
|
Maffig bil Anders. Snyggt med vita klädseln också. Den kan du ha länge :) |
|
| Men varför är det silverlackade speglar? Gammalt RS stuk? | |
| De är inte silverlackade (Audi) utan mattgråaktiga och det gäller alla BMWs från BMW M Performance programmet. | |
|
Tack, jo bilen känns jättebra. Ytterligare plus är ju det spänstigare och rappare chassit. Det känns som att köra 5-serie men i X5 kostym. Dörrarna känns mycket lättare än i E70 och det känns direkt när man stänger och öppnar. Fälgarna är replica beställda från USA. Speglarna var "silver" även på X5 E70 M50d och jag vill minnas att det även gäller på M550d och X6 M50d. Det är väl för att profilera modellen lite antar jag. /Anders |
|
| Blankgråa är dom ju! Men inte alu/silvriga som Audi :-) | |
| Med känsla: har minne att du haft en m50dx e70 med, hur tycker du skillnaden är mellan E70 samt f15 i motorerna och chassiet? | |
|
Jo det stämmer bra Jonte. Skillnaden är ju som mellan E70 och F15 för övrigt. Motorn är ju densamma medan chassit är helt annorlunda, isoleringen och materialvalen håller högre kvalitet, komforten är bättre. Men har ju bara hunnit köra cirka 20 mil så det är lite kort för att göra några djupare analyser. Men som jag skrev ovan så känns det nu som att åka och köra 5-serie men i X5 kostym. Dvs man får den sköna komforten och spänstigare, rappare chassit från femman men får ändå åka högt och få utrymmet som är betydligt bättre i X5. /Anders |
|
| provkörde nya X5an och oj vilken stor skillnad det var mot E70. fjädringen är ju av en annan värld jämfört. stort lyft komfortmässigt. då provade jag en 3.0d med m-paketet men utan någon dyrare fjädring. hela bilen är rejält lyft och känns nu kvalitetsmässigt som en 5-serie. bra jobbat BMW. Själv får jag min P85+ efter jul och klurar på om man skall köra på en i3 eller eUp som andra bil. solceller på huset etc. Känns trevligt att ta steget att dumpa bensin och diesel på riktigt. | |
|
Med Känsla vart beställde du fälgarna? Hittar inte på modbargains som brukar ha detta. When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Hej, Är ny medlem här men har läst i forumet i flera år. Tittar på en ny X5 M50d och funderar om någon har erfarenhet av "Night Vision med dynamic light spot"? Ser ju riktigt bra/användbart i teorin, men hur är det i verkligheten med regn och snöslask? Är det värt kostnaden? Någon som har beställt och är övertygad? //Henke |
|
|
wsemme, du finner dem på Ebay. Henke_sk, jag hade också lite tankar på Night Vision eftersom vi mer eller mindre bor lite på landet och det är mkt mörkerkörning på små vägar, men hörde att flera som tidigare haft Night Vision på sina bilar inte tar det på nästa, så jag skippade det, men har noll erfarenhet av den själv då jag inte haft det på någon bil. /Anders |
|
|
Med känsla, Grattis till en fin bil! Tänker precis som du gör att det kunde vara bra den här årstiden då det blir mycket mörkerkörning på småvägar, men min säljare sa att han nästan aldrig säljer det så man blir ju lite fundersam... Om de som har haft det tidigare inte tar det igen så är det kanske inget att ha...? //Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.