|
Sida 10 av 32
|
|
|---|---|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Stilren Har sett mineralvit på lite olika bilar så den är snygg tycker jag Men sen tycker jag inredningen är lite sparsmakat att välja på brun eller svart |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Vad tror ni om denna spec m50d mineral vit met svart dakota skinn m-paket 20 tum 468 komfort paket adaptiv susp dynamic stöldlarm komfortöppning dragkrok infällbar backkamera Panorama tonade rutor velormattor automatiskt avbländ speglar komfortstol svankstöd stolsvärme bak alu list klima med 4 zon komfortsäte bak adaptiva led strålkastare belysningspaket led dimljus helljusassistent head up display harman kardon Real time traffic concierge services internet Fond entertainment professional speed limit info något sånt kanske |
|
Ja, vad ska man säga. Den kommer med all säkerhet inte klara sig under den vanliga tjänstebilsmarginalen. Men dina barn lär bli glada över bion iaf :) |
|
| Blir ungarna så glad av den bion? Vi har skaffat plattor till ungarna. Klart mycket bättre än skärmar som bara kan visa film. (och lär kosta mindre än 1/10-del mot BMW:s inbyggda) | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Robert j vad jag har läst så är det nya systemet mer som plattor med internet mm mm är inte som gamla x5 |
|
Kan så vara, men 27000kr... Är det som vanligt så motsvarar prestandan kanske iPad gen1. Jag hade skärmar men har skaffat Androider då det är så mycket lättare att rippa och lägga in filmer med dem, bara att kopiera från datorn till minnes kort, plugga i och det är klart. Det är även skönt att kunna ta med plattorna på flyg, båt osv. Ungarna brukar vilja varva filmer med spel, men det kanske man kan lägga in på detta också? |
|
| Jag hade nog också köra på två iPads med BMWs hållare i nackstöden. Kommer väl en ny iPad snart? Sen hade jag tagit mellanskillnaden och lagt på Bang Olufsen =) | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Visst, det är kanske inte försvarbart att fond entertaiment pro . kostar 23 papp. men om det nu är så att det är integrerat med resten av bilens funktioner som navi, internet, ljudstyrning telefon bok mm mm. tänkte jag att det kan vara kul och testa. bang olufsen är uteslutet för mig. har två små barn och bilen är vår privatbil så jag har ingen glädje av ett grymt ljudpaket. då har barnen mer glädje av skärmarna. (hoppas jag i allafall) |
|
Hej på er! Även jag har varit inne på BMW.se och byggt en ny X5. Hahaha BMW borde verkligen få beröm för hur duktiga de är på att ta betalt för saker som borde vara standard på en så pass dyr bil. Och när man väljer till M-paket så får man samma ratt som i 3-serie M-paket och 6-serie M-paket. Okej i de bilarna som är byggda för att vara sportiga och se och kännas sportiga men på en stor bil som X5 ser den alldeles för naken och liten ut. Tyvärr finns det inget annat bilmärke som jag känner lika mycket för och som jag tycker lika mycket om annars hade jag slutat titta på BMW helt och hållet BMW börjar följa och inte leda tyvärr Under de 6-7 år som E70 fick leva och BMW fick tid på sig att komma på en ny bil så förväntade jag mig mycket mer speciellt designmässigt Ogillar nya X5an för varje gång jag ser en bild |
|
| Känns rätt bra att jag inte tänkt byta ut min på en 2-3år och kan invänta LCI. F15 känns just nu mer som en LCI av E70 än en ny bil, ändras kanske när man får se den i verkligheten men jag är skeptisk... | |
| Adaptiva LED är ett rån!!! Inte vårt pengarna alls. Värre än entertainment eller b&o som också är rån... Extrautrustningen är verkligen värd lite second hand... | |
| Såg en vit-metallic X6 med någon form av styling igår. Gillade inte alls stylingen, men färgen var helt rätt! | |
| X6 fanns bara i alpinvit. Det är inte mineralvit man ser på vägarna om det inte är en ägare som pingat 30K för individual... Mineralvitmär snyggare än alpinvit | |
| Då var denna omlackad eller induvidual. Med tanke på övriga paket som var satta på den så är den säkert omlackad. Det var iaf inte AW. | |
|
Now we are talking!!! X5 laddhybrid! Länk |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Hybris kanon. det är väl något sånt som du söker. jag är precis klar med min spec på m50d nu och fan vad man längtar tills den finns i garaget. ha ha |
| Jo en plugin som kan köra tre mil på el känns bra. Lagt order på en i3 som andra bil. Får se när jag får speca den. Alternativt en Tesla S... | |
| Varför måste alla miljöbilar ha så fula fälgar! Bara för att man vill värna om miljön får man väl inte dålig smak? | |
|
Någon som vet om F15 kommer att ha öppningsbar bakruta som på de flesta andra BMW modeller av Touring? Något som man saknar lite på nuvarande X5. /Anders |
|
| Fälgarna påverkar förbrukningen... Jag tycker de var snygga... Börjar bli gammal? ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.