|
|
|
|---|---|
|
Sitter här å velar om man ska skaffa en. Har en som står bara 1km bort i ett garage. Obsesiktad 17000 mil (1500 mil efter totalrenovering av motorn) Nyrenoverad AC och bromsar Kvitton finns på ca 100k Motorn rasade pga av att bälgen till insuget va trasig, tydligen vanligt fel på dessa? Är tydlligen ganska ovanlig med dess lack och inredning (sonderlack) 2 st tillverkade Islandsgrön metallic med champange färgat läder Airbag-lampan blinkar och är det enda stora felet på bilen. Vad kan det bero på? Behöver alla tips jag kan få för att kunna räkna lite på vad de kan kosta att fixa. Priset ligger runt 50k för bilen obesiktad | |
zcooter |
Är väl bara till att slå till |
|
Skulle inte tveka en sekund om allt är som du säger, fynd till det priset! Alpina B8 Länk |
|
|
50K för en rasad m5? Hade aldrig lagt dem pengarna oavsett hur mycket som är lagt i bilen. |
|
|
sparkytheman: Hur får du det till att den är rasad? Motorn, bromsar och AC är ju nästan nyrenoverade. Låter som ett klipp, du kan knappast gå back på den affären. Hur är det med rosten? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Motorn rasade pga av att bälgen till insuget va trasig, tydligen vanligt fel på dessa? | |
| Sorry mitt fel, läste fel... | |
|
Det måste vara den här då: Länk Jag snackade med ägaren i februari och fick en känsla att han nog ville ha betydligt mer än 50k för den. Men har han ändrat sig är det ju bara att slå till så snart som möjligt! Väl värd att lägga lite renoveringspengar på. Tyvärr är det en del skräp som annonseras av M5 E34 just nu. Man får vara glad när det dyker upp något objekt med bra grund, som denna islandsgröna vagn. Finns även en fin lågmilad svensksåld 94a Individual till salu just nu. Dessa båda behöver verkligen hamna hos entusiaster. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
BlackMunichWagon: De har börjat bubbla på en del ställen men ingen som inte går att fixa. Den är väldigt bra skött dom senaste åren. HD91: Ja, de är den. Har känt ägaren sen vi gick i högstadiet sen så kanske därför man får ett bra pris. Du å jag har snackat lite på m5portal då jag frågat ang denna bil. Heter Cappen där. =) Va och tittade på den idag igen då den va nytvättad och de lutar mot att de blir att åka M5a i sommar.. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.