|
|
|
|---|---|
|
Äntligen har man fått sitt efterlängtade körkort... Fick det i tisdags =) Det har väl blivit över 100mil redan... Synd bara att man åker fars Passat -98, har ju inte BMWn påställd... Men jag fick ju testa en polares 318iS -90 å det gjorde ju inte saken värre... Mycket trevlig bil att köra, njöt varenda sekund... Nä nu ska jag ut och åka... Ville bara dela med mig av min glädje! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 | |
|
Bara att gratulera då! =) /Manray/ |
|
| Grattis Cosmos... se till att inte bli av med den nu.... | |
|
Det är bara att gratulera, ta det lugnt med höger foten... Länk (Oo=oO) |
|
|
Grattis! www.malte-racing.com |
|
|
Doggeli: din z3 är fetare än fet... vad är det för ljud du har i den? 530i -93 |
|
|
hittade den under läsargalleriet.... - Baslåda 2 x10” DLS. 530i -93 |
|
|
Grattis, känslan är underbar. Ett råd som jag fick när jag tog körkort: Räkna inte med din dumhet, räkna med ANDRAS !!!! Joachim |
|
|
Grattis ! Har du sålt fårrden ? För du hade väl en eskrot ? Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Grattis!!! Själv så gick min prövotid ut för ett tag sen! Mvh Marcus icq:67673961 |
|
|
Grattis till körkortet.. Ta de lugnt med högerfoten och blir du stoppad så erkänn aldrig att du kört över 120 på 90 väg :p ---------------------------- King of the road |
|
| Polarn blev av med kortet på uppsala vägen han körde 123 på 90 väg roligt :=).. | |
|
G R A T T I S !!! Själv börjar min teorikurs på tisdag nästa vecka! - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
|
matz 81: japp fårrden är såld, jag hade den en månad sen tröttnade jag på den... Jävla skrothög... Ska skaffa nått annat å brumma runt i, kanske en 518i E28 eller nått billigt... Tills dess blir det väl fars Passat och polarns Corolla -81 som jag åker... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Kan bara gratulera. Se nu till att ha kortet kvar oxå =)) Finns på icq: 60288954 |
|
518i slow mobil |
Kan bara säga grattis! Att ta det e lätt, att behålla det e svårt.... Eller? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk |
E30poppe |
Jo ja får ta å GRATULERA!!! Ikväll ska vi ragga!!! JO VISSURU!!!!! BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.