|
|
|
|---|---|
|
Jag har monterat original M5 speglar på min E61Lci och undrar ifall någon här på forumet vet om/hur man får Led lampan under speglarna att lysa när jag låser upp bilen? Måste det programmeras via BMW bara eller måste jag köpa till någon enhet oxå. Alla andra funktioner funkar på speglarna tex. Autodip,uppfällning(ej via fjärr). Har iofs ej kollat om autotoningen funkar, men det hade jag inte innan heller. Kollar på forumet först innan jag vänder mig till den lokala Bmw verkstaden. För de har inte kunskapen eller intresset att ta reda på det har jag märkt. | |
| KGM-modulen styr detta. Såsom "folding mirrors" vid låsing/upplåsning osv, (måste dock också kodas) Du har inte belysningspaketet? Vore instressant att kolla ifall modulen har detta värde som man kan ändra på för att få dem att lysa, trots att nu i detta fall, om du inte har belysningspaketet. | |
|
Nej har inte belysningspaketet tyvärr... Då kanske det funkat direkt när jag kopplat in speglarna...Men som sagt, det skulle vara intressant ifall det ligger förberett i modulen för det :-D |
|
|
Glömde... Tack F-tar |
|
| Jag kan nästan säkert säga att du har den funktionen i KGM, fast som sagt den måste aktiveras via dator. Hade kunnat hjälpa med detta men antar att du bor för långt bort :) | |
|
Norrland.... är det långt bort?? Ha ha |
|
| Lämpligt skulle ja säga.. Om du menar dig själv? :) | |
|
Sollefteå |
|
| Övik.. Ingen större bit. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.