|
|
|
|---|---|
|
Bytte till sommardäck såg då att en av fälgarna som jag hade vinterdäck på fått klarlacksläpp. Hörde av mig till firman där jag köpt dom ville ha bild sen har jag inte hört något. Skickat flera mail men får inget svar, vad är problemet. Frågade för ett par veckor sen om andra fälgar då svarar dom direkt, när man fått problem verkar det som dom gått upp i rök. Får prova i morgon igen. Vad gör man om dom inte svarar? | |
|
Hej Stefan, tråkigt att höra att du inte fått den feedback du önskar från firman ifråga. Då jag inte vet hur det ser ut på fälgen, en fråga, kan lacksläppet ha kommit av ett stenskott eller liknande tror du? Om jag vore du skulle jag ringa upp firman ifråga och be att få tala med VD eller motsvarande och däri förklara problemet. Får du ingen hjälp därefter kan du ju nämna firmanamnet här. Lycka till! Asken |
|
|
Vet ej hur man lägger upp en bild. Det är inget stenskott. Det är klarlacken som släppt på ca en tredjedel av fälgen. Dom andra syns inget på konstigt nog. Får jaga dom idag sen kanske jag berättar vilka dom är. Vet att fler köpt fälgar där som besöker forumet. |
|
| Är det orginalfälgar? Isf till vilken modell? | |
|
Någon som har koden för BMW's lackstift för vanliga silver-fälgar? |
|
|
Inte original fälgar. Dom svarade idag, ville vet lite vad det är för fälg. Jag svara och fråga om det kan bli problem med dom andra med. Har sen inte hört något. Vore väl bäst om dom bytte alla 4. Det är lite konstigt tycker jag att det bara syns på en, får kolla dom andra noga imorgon. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.