AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.140

köpråd: Vilken e39 528

Tjenare

har spanat in 2st som faller mig i smaken men funderar mest lite över prissättningen hur folk tänker, har ju läst igenom tipsen som finns här i guiderna men funderar på nåt övrigt som inte tagits upp.

Mina krav är m-paket och svartskinn/sportstolar, dragkrokr blå/svart färg.

Länk

Länk

någon av dessa två funderar jag på men som sagt priserna gör mig tveksam.
Na
784
Naikon
BMW 530iA E39
Har för mig att den sista du länkade där har legat uppe ett bra tag på Blocket... bara så du vet
Ja
6
Jawarens
535i E39 -98
Skulle säga att den undre är intressantare beroned på om kylet är bytt pga uptäck av fel eller efter haveri. då detta verkar vara rätt vanligt med serien när dom närmar eller passerar 25,000mil.
Den första jag länka till har ju en del grejer bytt till nytt, skattad o besiktad o äcen sen modell 99/00som är lite positivt i mitt tycke men det är mågra saker som saknaden av sommardäck (2 uppsättningar vinterdäck) och rost på luckan bak ser det ut som i nedre kant o sen är väl det kanske mer rost.

Det största är väl det höga priset.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det är ju dubbelvanos i 99:an också (M52Tu) vilket det inte är i 97:an. Lite snålare och lite bredare effektregister.
Hur är prissättningen på första bilen? Kompisen tyckte den va för dyr o mena på att den inge är värd pengarna. Tyckte dom ska ligga runt 20.000 ungefär
Er
434
Erik__W
535i/5 M62B44 -97
530iM -02
325i Touring -89
Skulle ge max 25 000 om allt fungerar som det ska(acc/elhissar/kopplingens skick? osv) och inredningen är hel och fin samt inte luktar usch eller doftgran. :) Så 25 000, kanske mindre beroende på om det är mer rost än det som syns på bakluckan.

37 000:- kommer han aldrig att få för den bilen.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Nej för de pengarna skall det inte finnas någon synlig rost och helst skulle miltalet då varit lägre. Det är en utopi bara.
Men billigt ändå mot 2005 när jag köpte min -01:a ;)
Visa användare
255
ullebull
Bmw 520D - 2011
Skulle inte betala ett öre över 15.000 kr för någon av bilarna! 37000?? Då får man ju en fin 2004 e39.

Bmw 4-ever
Eftersom carfax har erbjudande nu så slog jag till på obegränsat med carfax sökningar o gjorde på dessa två fordon och sistnämnda har men ändå inte varit ute länge till salu men sen i januari har den bytt ägare nästan 1 gång i månaden så jag undrar nu om den har något seriöst fel?!?!

nåja intresset för bådda dessa är svalt som bara den nu men ville ändå tipsa iaf om sistnämnda
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.