|
|
|
|---|---|
|
Va till SAAB/OPEL i Akalla o skulle byta in min bil, hittade nåt trevligt objekt där som ja tänkte ha under vintern tills ja köper en ny BMW tills nästa sommar. Tji fick jag! Vi gillar inte import, åk härifrån typ och de gjorde jag! Import bilar måste man nästan sälja privat eller vet nån av nån bilfirma i sthlm som tar import i inbyte? | |
| Har du inte schyssta papper med tämligen fullständig historik är du nog tyvärr hänvisad till "Ärlige Connys bilaffär" el dyl. om du vill byta | |
|
Ok! Ja fatttar... Import e kul i början men i slutändan....... |
|
gagg |
ähh.. import är bäst... låt inte bilfirmorna trycka ner dig. sälj bilen privat, på det sättet får du även in några extra tuenlappar. sen det där med papper på bilen, självklart vill väl de flesta privata köpare även ha historik på bilen men släng ut annonsen på börsen så ska du nog se att de nappar ändå.. förresten va har du för bil? jag är i behov av nåt just nu därav frågan... |
|
Tjohoo! Ja har en BMW 328iA, års 96, 11000mil, svart, automat, eltaklucka, 16" fälgar simons dtm sportavgassystem, jr open air filter m.m. Går mycket fint! Den finns på bmw börsen, för försälj. kolla där.. pris 129000kr. 139000kr med stereo, inbyggt perfekt med baslåda slutsteg m.m. kolla bilderna där .. min mail.. calles80@hotmail.com tjing |
|
318 iS M3 |
Alla bilhandlargubbar är skithögar och det enda de kan är att lura folk oavset om de säger att de är seriösa eller inte. Min farsa köpte en merca hos en STOR bilhandlare med massor av bilar och jätte känd namn i sundvsall. Han den där jävuln lurade farsan med messor av pengar. Jag köpte min imortbil av en skum snoubbe och han verkade fan inte ärlig om skulle se de så. Men det är så att jag kan bilar så jag testar själv och bara om papperna är okej så är det lungt för mig vad det är för person. Bara inte en bilhandlare. Skit i vad bilhandlare säger och försök med privat byte eller gå till en lite handlare iallfall. Import är bäst. "Kör BMW Så åldras du inte" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.