|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det går att eftermontera elektriskt infällbar dragkrok? | |
|
Tveksam om det går till vettig summa då även en vanlig verkar kosta en hel del. Länk Hur mycket mer är du beredd att betala för en elektrisk kontra avtagbar? __________ Mvh Grelle |
|
|
Tack för snabbt svar! Hittade på bildelsbasen både elektrisk och avtagbar, skiljde inte mer än ca 1500:-. Om det blir problem/ extra kostnader med att få fart på den elektriska så väljer jag inte elektrisk. |
|
|
Montera ett elektriskt dragkrok är bara rent skräp de man har läst här. Jag rekomendrar avtagbart drag varmt. |
|
|
OK, tack! Hittade ny löstagbar Westfalia med 7-polig kontakt kmpl med kablage för ca 3500:-. Har parkeringssensorer, någon som vet om bilen måste in för omprogrammering efter montering? |
|
| Japp :) | |
| Inte för PDC'ns skull, men för eftermonteringen. | |
| Det är enbart BMW original elsats som kräver programmering. Westfalias elsats kräver ingen programmering utan fungerar direkt ur kartongen. | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
håller med dicka jag har felmeddelande på min nu 8 gong gong vid varje start det som verkar hända är att låsbulten sitter fast och motorn orkar inte dra ut låsningen och då kan ett drev i motorn spräckas |
|
Monterat en Westfalia avtagbar nu, inköpt ny på ebay för ca 3400:- totalt inkl. frakt. Det följde med en elsats från Jaeger som inte krävde någon programmering. Allt verkar funka, regbesiktning på tisdag :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.