|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Snygg, men löjligt dyr. | |
|
Jo den är riktigt läcker. Jag hade själv en sådan för ett antal år sedan. Det var väl 2007 tror jag, tog den i inbyte och sålde den sen. Fullt Hartge paket med 21" avgassystem, ratt mm. Underbart läcker. /Anders |
|
| Jag har aldrig sett en Touring med den där konversionen av Hartge, gjordes de...? (En sådan i Imola-rött, då bär det av till banken för mig) ;) | |
|
Sani, det är bara att du köper en Touring, tar med dig en fet plånbok och sen åker ner till Hartge med den så fixar dem till den :-) Jag lurar på om jag skall köpa Hartgehjul till min M5 men de är så sjukt dyra samt om man köper hjulen så vill man ju ha spoilerpaketen samt avgassystemet också. /Anders |
|
| Det är ingen riktig LCI så -06 stämmer nog bra. Men 370' är väl för mycket pengar? | |
|
Sani: Klart det gjordes=) Länk dock får du lacka om i fall du vill ha Imolarot II då ingen M5T E61 lackades i den färgen från fabrik. Mvh Stephan |
|
|
Väldigt läcker E61. De här är ju inte heller helt fel Länk om man sen går till M och M5 F10. Finns ju denna till salu också hos Hartge :-) Länk så läcker. Tyvärr lite dyr. Cirka 1000 mil men aldrig registrerad. /Anders |
|
| Stephan: E61 är ju ingen M5, den har fel speglar, ja om nu inte Hartge valt att montera standardspeglarna från 5-serien? | |
|
så sant, det var uppmärksamt Dawwe :-) /Anders |
|
|
Dawwe: Du har helt rätt, den har till och med dimljus som ytterligare felmarkör. Gick lite fort för mig. Hittar ingen Hartgestylad när jag söker. Konstigt att Hartge inte byggt någon, AC Schnitzer gjorde det Länk Mvh Stephan |
|
|
Dawwe: det är en vanlig E61 för även fronten är icke-M5. ___ //Ulf |
|
| Ser väldigt bra ut med en massa "godis" (har själv en '05a). Extended leather, stolar, HUD osv. Dessutom skulle jag säga att den är sänkt samt har annat avgassystem (Hartge? Eisenmann?). BRA om SMG kopplingen fixad. Löns checka om Vanospumpen är bytt. Annars bra pris (i finska mått mätt i varje fall - här skulle man begära typ åtminstone 100 papp till). | |
| Nä precis, M5-gälarnas frånvaro avslöjar ju bilen lättast som en "enkel" E61....kan det vara så att nivåregeleringen ställde till det för Hartge-konversionen?? (Vild spekulation, baserat på att min förra kombi inte kunde fås med sportsystem...) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.