|
|
|
|---|---|
|
Jag är intersserad av att köpa en 528 E39 årsmodell -97. Finns den i klarröd lackering (imolaröd?) eller är det mkt sällsynt (individual...). Hur är det med daytonaviolett? Jag är också intresserad av att få hjälp med importen, någon som har något förslag (någon där man kan få garanti, skulle vara bra) /Fredde | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det jag ser en E39 528 Sedan förmodligen imolaröd rätt ofta.även en vit rätt ofta. Daytonaviolett är en kulör som verkligen är vacker, men finns den på E39?? MVH Hasso |
|
www.jarlsbilservice.com I Hbg är bra importerat bilar sen tidigt 80 tal , Alpina auktoriserade, 1 år garanti på beg, trevliga killar annars www.autoselect.se i Ystad dyra, ,en mkt bra bilar... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Bra kulörlänk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Japp mycket bra och fick ytterligare bekräftat att E39 är en jäkligt snygg bil. Men inte i Morametallic. Fy och tvi!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Bra länk men den verkar inte vara helt korrekt. Den som anges som Alpina Blue kan ju knappast stämma och Electric red tycker jag är Imola red. Jet black och Schwarz II är samma färg bara att den benämns olika på olika språk. Finns fler fel... men ett bra underlag. Har/har haft E39 i Orientalblåmet, Sterlinggråmet och Titaniumsilvermet. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.