|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte kolla ifall det finns några som är intresserade av ecotrimma sina bilar hos v-tech bensin eller disel spelar ingen roll. Har varit kontakt med v-tech södertälje och har ordnat 20% rabatt om vi är ca5 pers går kanske att få mer om vi är fler. Mvh | |
|
Annars finns ju Bluefin från Superchips för ca. 4150:- inkl. frakt. Förstår inte riktigt grejen med att betala överpriser på V-Tech eller BSR när man kan vända sig till en större och äldre leverantör och få bra mycket vettigare pris. MVH Christofer |
|
|
Bra initiativ "catch_me", du kommer nog få fram 5st intresserade men jag håller med "crille82". Jag tog kontakt med Tekniktema häromveckan, jag fick deras MapTech och sen 2 trim filer, ca250hk/500nm och ca280hk/600nm att växla mellan för 4990... I princip alla trim firmor kan utföra samma jobb som en annan.. Jag är då sjukt nöjd med mina 2 mappar.. |
|
| kan ev vara intresserad beroende på priset | |
|
Tack för era åsikter och tips. Vet inte kändes bara rätt att kolla med V-tech man har ju hört bara bra om dom lika så med Pitstop. Verkar inte vara så många intresserade. nils08 deras priser hittar du på Länk sen är det bara dra av rabatten om nu vi kommer upp i 5 bilar mvh |
|
|
Jag är på - om man kan få in avgassystem och mjukvara i samma sväng? /GF |
|
|
Här har ni också handenheter, köpa eller låna och skicka tillbaka.. Länk |
|
| Glömde säga att tekniktema har likadan RTS handenhet som V-Tech ;-) | |
|
Hej Eftersom intresset var svalt bestämde jag mig att låta Tekniktema optimera bilen. Underdog:körde på samma som du MapTech och 2filer. Jag är mycket nöjd bara Stage1 gjorde stor skillnad.. Servicen var grym och Peter på TeknikTema var mycket trevlig och Hjälpsam dessutom leverera Maptech enheten till mig personligen. Rekommenderar starkt. Mvh |
|
|
Jag håller med flera av föregående talare och frågasätter varför man ska betala 2-3 ggr så mycket för att man låter V-Tech göra samma jobb. Jag lämnade till en TM Chiptuning åf och är sjukt nöjd. Kostade 4000 kr. |
|
|
För det priset fick jag även decat samt V-max inlagd i mappen. Det ville V-Tech ha 9900 kr för.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.