|
|
|
|---|---|
|
Hallå hallå! Har en 545i som jag tänkte klämma på en M front på. Kikat runt lite och hittar egentligen 3 olika förslag, 2 är inklusive dimljus. Är dimljusen till M fronten olika dom som sitter på orginal fronten? Här är länkarna till de 3. Utan Dimljus : Länk Samma som ovan fast inkl dimljus : Länk En annan inkl dimljus och andra lösa delar som nät osv? Vad är egentligen skillnaden mellan detta och det ovanför? Länk // eacan | |
|
Den 3:e fronten e fejk M5 front, dvs m-sport som dom oftast ser ut om det inte e en M5. jag har länk Nr 2 på min 530i. Samma dimljus som suttit på org har jag på min m-front. Detta är samma front som sitter på en M5. |
|
|
Kalas!! =) Men så jag kan köpa det paketet utan dimljus på då eller? =) |
|
|
Länk nr 1 jag har, eftersom org dimljus plockades över på nästa front. Min ser exkat lika ut fast utan PDC hål då :) Btw.. Bra att du kasserar org front! De e för 60 åringar :D |
|
|
Grymt! Då blir det till att handla! Ja för fasen, de går ju inte att ha kvar! Pinit! ;) |
|
| Haha särskilt med en 545 som har vrid i sig ;) Måste ju synas att den går gött :) | |
|
Självklart! hehe. Har precis beställt 10w LED till Angel eyesen nu. :) Blir fint. Har skickat en förfrågan ang frakten på fronten också så de blir till o beställa den i veckan! :) |
|
|
Utan trösklar och bakrekofångare tycker iaf jag att det ser lite B ut Köp hela satsen ! Ha deT |
|
| Trösklar är onödigt köp. Flyter ihop mkt bättre med org, mitt tycke då :) M trösklarna ser ut som nån som lyft upp bilen på tvären så trösklarna böjts upp :D | |
|
Självklart! hehe. Har precis beställt 10w LED till Angel eyesen nu. :) Blir fint. Har skickat en förfrågan ang frakten på fronten också så de blir till o beställa den i veckan! :) |
|
|
Fake M5 är det väl ändå länk 1 och 2 som är. Den tredje är mycket riktigt M-sportfronten även om det lite missvisande även står M5 optik i beskrivningen. M5 har inga dimljus fram. ___ //Ulf |
|
|
Den 3e är "m-sport" (Motorsport II) Så som fronten ser ut på en icke M5 med m-sport från tillverkning. Länk 1 och 2 (hockenheim) är samma front som en riktig M5 kommer med från tillverkning. Alla 3 passar såklart. Men varför inte gå "all in" på m-paket med att köpa samma delar som faktiskt sitter på en M5. Istället för att köpa ett set med "520i m-sport" Om ni förstår hur jag menar. |
|
|
Nu vet jag inte om du har rätt att länk 1 och 2 heter Hockenheim. Jag trodde dom heter Motorsport II Evo men det spelar mindre roll då dom alla är kopior. Att gå "all in" för mig är inte att köpa en kopia på en M5-front och sätta på en vanlig E60 men var och en får ju välja vad man gillar bäst. Hade jag själv haft en E60/E61 utan M-paket och valt att byta fronten så hade jag hellre valt länk 3. Anledningen är att (originalversionen av) denna front fanns på vanliga E60/E61. M5-fronten med dimljus som inte fanns på originalfronten ser mer eftermonterad ut än den andra. Samma delar som sitter på M5 blir det ju aldrig riktigt... ___ //Ulf |
|
|
Det är en som är Motorsport II Evo, den tredje länken alltså. De 2 första är hockenheim. Vill man inte ha dimljusen så är det bara att skippa dom och låta kablaget ligga bakom. Sen gå in i LMA med datorn och ta bort lampvarningen. Ja alla gör som de vill så klart. Precis det jag menar, länk nr 3 är "m-sport" så som ex en 520i har från tillverkning. Jag säger tvärtom ja.. Mera "M" för pengarna därav mitt val av länk 1 och 2 :) |
|
|
Motorsport II Länk Motorsport II Evo Länk ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.