|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har ett litet problem. Är en BMW 750il e32 som har rostiga slangar/ledningar under bilen. I bilens färdriktning så är det två slangar på den högra sidan som är sönderrostade och på den vänstra sidan så är det (om jag minns rätt) tre eller fyra slangar. Vad är de till? Har blandat ihog vilka slangar som är till bränslereturen osv. Har kört bilen några mil och den rullar på utan problem! Upptäckte problemet idag. Det jag behöver hjälp med är bara om nån vänlig person kan berätta vad alla de slängarna är till för! | |
|
Dom på högra sidan är väl soppa och och sopparetur ledningar. Dom på vänstra sidan är väl bl.a bromsledningar och till nivå regleringen. Nu är det dock några år sedan jag hade en 750 E32 men tror att skall vara så. |
|
| tackar för svaret! :) men ska det bara vara två rör för bränslet? för på högra sidan så är det bara två rör och på den vänstra sidan är de bara 3-4st :) känns lite klent med bara två rör för bränslet till en V12:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.