|
|
|
|---|---|
|
Valde inte adaptivt chassi för att eklare ev kunna byta prylar. Är det någon som bytt fjädrar/stötdämpare eller hämmare redan och fått till en förbättring? | |
|
Är det ingen som sänkt eller ngt? T.e.x. Schnitzer, Hartge eller h&r ell ngn annat. En bild på en sänkt bil vore kul där man kan se resultatet av en viss sänkning. |
|
|
Hej! Jobbargubben, dessvärre så har jag ingen info till dig men väl en fråga som jag hoppas går bra att jag lånar din tråd för att ställa: Jag står i färd med att speca en M135i och vanligtvis så brukar jag i efterhand köpa lite större hjul och då tycker jag det är nödvändigt med en sänkning av chassiet. Jag funderar, precis som jobbargubben, på att skippa det adaptiva chassiet pga att det förmodligen kommer bli bökigare och dyrare att byta fjädrar i efterhand till detta jämfört med att byta till standardchassiet. Är mina funderingar rätt kring detta? Gissar att detta redan har diskuterats på de utländska forumen och är det någon som tagit del av denna information och kanske har en br länk att bjuda på? Tack på förhand! /Arvid |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.