|
|
|
|---|---|
|
Hej Har ett ställbart chip trim som suttit i en BMW 320D -07 Fungerat fel fritt och ger härligt med kraft samt bra bränsle ekonomi. Vad kan man begära för detta begagnat? Kanske man kunde få någon pris ide innan jag lägger ut det på annons. Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." | |
|
"ett ställbart chip trim" ? MVH Christofer |
|
|
Ja finns ett reglage från 0 till 10. Visste inte hur jag skulle uttrycka mig. Var det nåt fel mena du? Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Menar du en box, som man pluggar in? MVH Christofer |
|
|
Haha ja men exakt sorry! Ja det är en box. Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Hade smakat på några öl igår ;-) därför mitt smarta formulerade haha Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Det var du nog inte ensam om.. =) Finns gott om billiga "diesel-boxar" på marknaden, skulle säga att den inte betingar något större värde. De är generellt inte hälsosamma för motorn... MVH Christofer |
|
|
Sant så sant vad i trimmnings väg är inte mindre bra för motorn egentligen om man nu inte trimmar från grunden då vill säga. den är endå brukad på en bil som pendlat från gbg till oslo i 3 år utan det minsta problem. Tycker sj att det är ett okej alternativ. Liknande box ligger ju på några tusenlappar. Jaja den får åka ut på sälj delen så får vi se om någon vill ha lite mer power i bilen. Tack för att du svarat crille82 Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.