AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
4.837

Bygga ljud, bmw 320 e90 -08, OBS nybörjare

Hej!
Har inskaffat mig en bmw 320 som jag är väldigt nöjd med. Jag vill nu rusta upp ljudet. Lyssnar på blandad musik men mest house och hip hop. Vill helst ha plug and play kit som liknar det här Länk
Eftersom jag är en riktig nybörjare så har jag ingen koll på saker. Kom med förslag! min budget är cirka 4000. vill helst ha en lite kraftigare bas och bättre diskant. Tack!
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag brukar ställa en baslåda i bagaget, tillsammans med ett slutsteg, det ger nog mest ljud för pengarna om det är bas du är ute efter.

BMW CS #5206
@christer skulle du kunna länka en som du tycker är bra och inte allt för dyr? Jag är nog också ute efter lite klarare ljud. Tack!
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Gå in på MDS eller DLS hemsida, där finns massor att välja på i olika prisklasser. det går även att byta högtalarna i dörrarna för att få bättre ljud.

BMW CS #5206
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
BRL har också ett stort utbud. Jag kör med denna nu Länk som precis får plats i utrymmet bakom armstödet i baksätet, men ger inte lika kraftfull bas som en riktig låda, men jag får inte plats med någon nu när taket också skall ha plats i bagaget.

BMW CS #5206
sa
144
sahi
435d GC -beställd
Ev, över din budget, men jag vill slå ett slag för Gladen one line 200 3-vägs systemet på slutsteg. Jag har fått vissa komplikationer som förhoppningsvis är lösta snart (startade precis en tråd om det).

Men utöver de, när man drar på lite.. Fy SATAN vad det låter bra! Jag är personligen en House/trance kille.

Mvh
Sahi
Jag har en baslåda byggd för e90 som tar minimalt med plats och slutsteg till salu. Byter in min e90 imorgon och har därför ingen bytta av den.

Monteras vänster bak som synes på bild
Länk