|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
haha... jag har en tjej som e helt såld vad gäller X5:an, man tror att det ska gå för henne när det rullar förbi en X5.. Men den är lite väl dyr den bilen, så hon får nöja sig med en M3 av gammel sort. |
|
|
Sedan bmw:n kom in i familjen har det blivit "bigami".....enligt tjejen.... // Dr. H |
|
| Gudis: Jag sitter i samma situation... Men jag tcker inte det är rätt att dra hästsläp med en X5 | |
magmo |
Se till att lacka hästkärran i samma metalliclack som X5:an har. Först då kommer alla att släpa tungan i marken! Magmo Maniac is in the house! |
|
Förra M3.an var hon inte så förtjust i, trots att jag blev skutsad av henne i 250km/h, problemet var att hon skulle till jobbet en dag och under natten kom det 3dm nysnö(225/17" vinterdäck+ ingen markfrigång). 330:n har hon kört mer mil än jag+ tvättat den oftare än jag. Skönt att kunna lämna ifrån sig bilen smutsig och när man kommer hem är den städad tankad och tvättad. Svärfar 67 år har börjat komma med en massa lustiga undanflyckter för att få låna bilen och "lämna in tipset". Sedan tre kompisar provat m3:an och själva köpt m3:or brukar jag varna folk för att det är starkt beroendeframkallande. Av någon lustig anledning vill hon också ha en X5 precis som flera av er andras flickvänner, jag trodde inte att storleken hade någon betydelse?? Dr Mario Theissen for president |
|
|
Hon hatar bilen och skrattar rått varje gång den pajar... Dvs ofta. Men Forden gillar hon.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
mkt rolig tråd! min tjej uppskattade att bli skjutsad till skolan. men mest njöt hon nog av att ja njöt så mycket. hon sa: d syns verkligen på dig att du älskar bilen! ??=) nu nä vi e kompisar så vill hon "ut o åka lite" ibland=) ja prioriterade dock henne så d va d aldrig ngt snack om. vi bodde inte ihop o hade inte delad ekonomi så d va la upp t mig va ja ville göra me mina pengar... hon såg dock inte att ja hade köpt 18" o lackat stötlister o läppar. hon gillar att åka snabbt så d va alltid uppskattat. sen ha ja en tjejkompis vars pappa "tog" nycklarna o tvingade till sig en körtur me *STORT* smile. han körde dock i grus som låg på asfalten *buuuuuhu*. men han va nöjd så d va ju kul men sen fick man åka o tvätta pärlan... brossans tjej är *HELSÅLD* på X5. han bara måste köpa en sån om dom ska hålla ihop haha... tycker tjejer borde priorotera typ Z4, Z3, Z8? Mamma bara blundar o säger "nu spyr ja" när ja drar fullt 0-100=) dock ha ja aldrig stött på ngn kommentar från ngn tjej som inte åkt bilen men däremot från tjejer som åkt me mig. "fin bil, snabb bil, läcker, skönt ljud, fin klädsel mm" M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Ang. önskan om en x5 i familjen kan jag bara säga följande: Jag sitter ju på en svart X5:a Gumman är lyrisk när hon åker med Hon undviker att köra själv eftersom den är så STOOOR. Hon älskar att hjälpa till och tvätta, dammsuga m.m. Hon vill inte att den ska bytas ut men ändå säger hon att jag får bestämma i slutändan. Nya fälgarna gillar hon skarpt! Hon trivs dock väldigt bra med sin egen 320coupé givetvis fullsmetad med utrustning (16:9 navi, m-paket m.m.) vilket var ett krav. BMW-freak har hon definitivt blivit...nu köper hon t.o.m. BMW-kläder! Jag har det väldigt bra!! :-) /Jari |
|
| Jag vet inte vad det är med X5 och tjejer men min sambos syrra är helt tokig i x5an. Tjejbil? ;o) | |
magmo |
Hej! Är själv helt såld på X5:an! MEN det finns en stark utmanare till den utseendemässigt och det är Chevrolet Trailblazer. Har sett den live och den är verkligen är massivt musklig och fet. Vet dock inte hur mycket xtra som satt på. Körmässigt slår den knappast beemern! Magmo Maniac is in the house! |
|
Min flickvän är helnöjd. Hon gillar bilen och att jag nöjd och glad varje gång jag kommer hem från jobbet :-) Sist hon lånade bilen så svarande hon på frågan om vad hon tyckte om att köra den med: "...den är jätteskön att köra...går ju verkligen tyst...nästan så man somnar!!!! " Vet inte om hon får låna bilen mer....;-) |
|
|
Kjöpte bilen utan att fråga frun,, Obs Obs Et liite riskmoment her. Fikk först en utskjelling och hon sura i ca en vecka. Men nu tycker hon den er den snyggaste bilen hon vet. Hon tycker oxå den e skön att kjöra, bekvemt m automat. Sitat "Vi ska aldrig selja den her bilen". "Glad er den som inte vet bedre." |
|
|
Min flickvän har fastnat för Porrsche Boxter. Inte bra....jag försöker övertala henne om att det ska vara en Z4, och lockar med alla söta rosa färger som kan tänkas finnas hos individual. Hon har godkänt M-roadster i Estorilblå. Det kan jag väl leva med ;) En bil med 4 dörrar eller fler vill hon absolut INTE ha med hänvisning till att det då är en "familjebil". Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
magmo |
Min flickvän har fastnat för Porrsche.... Det där med rosa lät verkligen Porrrrrigt! :-)) Övertala henne snabbt! Magmo Maniac is in the house! |
|
Kalle: Hänvisa till hotellet på Knutan. :-)))) Om jag inte missminner mig så fanns det en TRERUMMARE intill erat tält. 3x3 liter V8:a...... ___ Min sida: Länk |
|
|
Om jag nu hade en kille och om han hade en BMW skulle jag aldrig drömma om att håna eller pika honom för hans bil, jag vet att det är en dödssynd *ler i mjugg* Det är ju upp till var och en vad man lägger sina pengar på! ;-) |
|
|
Kalle, du verkar ha hittat en vettig tjej, men lite förvirrad....det är mer manligt med en 11a ;-) Så du får knata till banken och ta ett litet lån och göra oss alla glada, jag vet en du hade knäckt....tobbe *s* Den dagen någon tjej hjälper till att betala för mina bilar har hon bestämmande rätt...men innan dess...ingen alls. Iofs så har man hört lite klagande varför man har varit i verkstan mer än hos henne. Vilket jag inte kan förstå ;-) |
|
|
Jag har vid ett flertal tillfällen blivit på pekad att jag kör som en käring när jag ligger i 150km/h. Hon tjatar på mig att det är dax att köpa vita blinkers och att 20" börjar att se små ut. Så med andra ord så har jag det ganska bra. |
|
|
Ni kommer alla med bra tips. Synd bara att min flickvän, tillsammans med min morsa, är de enda två personerna i världen som är envisare än mig :-DDDD Om jag nu lyckas övertala henne till att köpa ett bayerskt fullblod så ska jag också tvinga ut henne på banan vid nästa års knutstorpsträff. Aj aj aj, nu tog jag mig nog vatten över huvudet :-) Godnatt på er! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Själv får jag se det från den ljusa sidan när det blir dax leva under samma tak som min pojkvän så kommer det bara vara Bmw i hushållet ;0) __ bmw323.cbj.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.