|
Sida 5 av 11
|
|
|---|---|
Aldric |
Först hatade hon den, nu vill hon att vi byter den mot en nyare E36:a ... |
| Flickvännen vill alltid köra M3:an,men de får hon inte jämmt...är rädd om den...hehe! | |
|
Sambon gillar bilen. Vill även vara delaktig i skruvandet (ytterst sällan men ändå!) Dessutom kör hon fortare än mig.... /Kristian |
|
-RW- |
* Nu kör du så där fort igen. * Vilken av de ska du ha imorrn, då tar jag d andra. * Kan inte vi sälja båda och köpa en nyare? |
|
Hon älskar den! Hon älskar draget när hon trycker på gasen. Hon älskar skönheten. Hon har två prickar! Mvh /NP |
|
|
Min fru Bara älskar Bmw, speciellt våran då den är svart...det skulle bara köpas svart bmw...men hon tycker att det finns alltid pengar för att lägga dom på bilen och det gillar inte hon....hon vill inte ha en annan bil än Bmw...Tur att hon inte har körkort..ler* Då skulle jag inte se bilen mera...ler* MvH Bmw 4-ever |
|
-RW- |
Peter78w// Säg till att hon aldrig fixar körkort:) annars ska hon ha bilen som min sambo. Som tur har vi två, men hon vill att vi säljer båda och köper en ny.Men det vill inte jag, då måste vi slås om vem som ska ha bilen. Det är därför jag har skaffat 320:n som hon får åka. |
|
Min körkortslösa sambo har egentligen inte brytt sig så mycket om BMW eller MB, tills jag skaffade en Audi V8 -93. Hennes enda kommentar var: den här bilen känns ju smäckig, är du säker på att du köpt rätt bil? |
|
|
Hon hatar dom eftersom hon ser dom som konkurenter :) //Ticco www.ticco.com |
|
-RW- |
Ticco// Klockrent:) |
|
Ticco och RW - ni måste ha missat något :-)). Ser Era fruar/tjejer Era bilar som konkurenter hmm då borde Ni överväga att börja med förspel eller liknande aktiviteter... Mvh /NP |
|
|
Förspel!... Sådant höll man på med när man var ung å dumm ;) ...jag menar yngre. :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hehe, Ticco är ärlig i frågan!!! Vi är i regel lika fascinerade av symaskiner som tjejer är av bilar. Men hade vi inte haft någon av dem så hade vi GÅTT med rumpan bar för att storhandla!! : ) hehe nää, jag har inte nallat i konstiga burken!!! //B |
|
|
:-) ännu bättre förlängare då...? Mvh /NP |
|
|
Ha-ha Chrome: den var mycket bra....10 poäng. Mvh / Wallace |
|
-RW- |
NP// Klart att hon ser det som ett hot. Jag köper hellre 18" till min 535;a än 2 guld kedjor till henne:) |
|
Förstår hon inte att hon inte behöver 2 guldkedjor? :-) Mvh /NP |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Symaskiner är väl kul, rena tekniska underverken. Klara ni inte av sånna grabbar :)) Bilar och tjejer har alltid varit mina största intressen och ju mera man lär sig desto roligare blir det oavsett vilket det gäller, sedan är ju bilar enklare att förstå sig på. :)) Har inte bytt tjej lika ofta som bil iallafall inte riktigt. MVH Hasso |
-RW- |
NP// hon vill 2 ja, men jag är tveksam till att hon skulle ens få en:) |
| Dessutom är det billigare att byta bil. Blommor, middagar, biobesök och prestenter blir dyrt i slutändan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.