AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
19.218

Vad tycker era tjejer/fruar om BMW?

Sida 11 av 11
Ulke
Inga problem med tjejen, hon har en egen ny Seat, så man får ha sina bilar ifred....däremot så tror jag nog att hennes nästa bil kommer att bli nya 3-serien då hon gillar BMW och deras utseende...

//Ulke
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

bilen är min tjej....
andha45
Hon tycker alltid att jag kör för långsamt så hon försöker distrahera mig så att hon kan tycka på + på farthållaren.
Hon gillar bmw men är känslig för bling-bling så original-BMW: gärna, bling-bmw: nej tack
Jag "glömde bort" att berätta för min flickvän att jag köpt en E46 325i-01.

Hon blev överraskad, minst sagt, och lite sur också. Det var mycket pengar tyckte hon.

Idag blir hon istället sur när hon inte får köra den.
Ja, min sambo tycker att BMW är en fin bil, men samtidigt rätt dyr och att vi kunde färdas från A till B med billigare bilar.

Hur fel har inte hon!!!

:)

Länk

Min fru tycker den går så tyst, och av det hon hör tycker hon är skönsång, "motorn låter så fint". När jag hade tittat på fälgar till mina förra BMW (E34:a) så trodde jag att det här går hon aldrig med på, jag hade tänkt mig 16 el 17 tummare. Men när vi kommer till däckfirman så säger de att "du kan få 18 tummare för samma pris". Jag tyckte att det skulle bli för stort, men hon sa att "dom ska vi bara ha". Så i slutändan bestämde hon vad vi skulle ha för fälgar. Kan tillägga att när jag träffade henne för ca 7 år sedan såg hon knappt skillnad på olika bilar, än mindre fälgar resp navkapsel från biltema. Nu säger hon "vilka små löjliga fälgar" den bilen har...

/Peder
Min sambo är miljömedveten och tyckte egentligen att man skall åka ngt litet och energisnålt... hon visste inte vad en fälg var, visste ingenting om olika bilar och nu var det hon som tillslut drev hårt på att vi skulle byta 523an mot en 530.. Fanns inga alternativ, inga småkombin eller andra tyska bilar bland de vi skulle titta på, utan det vara bara att avvakta tils rätt" 530 dök upp och det gjorde den tillslut. Hon fnittrade som en liten flicka när hon provade den nya förra helgen. Så nu ser vi båda fram emot leveransen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.