|
|
|
|---|---|
|
Letar som sagt sportsystem till farsans räkning. Han har en 550i med original slutburk. Låter väldigt tråkigt. Han är ute efter nåt som låter lite rappare, Men inget vrål dån. Han är i 50 års åldern så några raka rör eller liknande är inte aktuellt. Någon som äger en 550 med sportsystem? Finns ingenstans att få tag i system till denna modell. Funderar på om man kanske skulle ringa Feritta och höra med dem om de kan tillverka något. Frågan är hur billigt det blir. Någon med tips vart man kan köpa system kring 7000:-. Tacksam för svar. /Fredrik | |
| Supersprint ? | |
|
Nja jag hittar typ inget till 550. Länka gärna om ni hittar.... |
|
|
Lite dyrare än tänkt men finns i alla fall... Länk |
|
|
Länk //PB |
|
| Vad kostar Remus systemet? Länken funkar inte för mig.. | |
|
Scmiedmann har också Supersprint Länk ___ //Ulf |
|
|
Eisenmann Tror att även magnaflow har till 550....fantastiska system. Låter helt otroligt på v8. Länk BMW CS #8998 |
|
|
För 7000:- får man nog köpa universal rör på Biltema Rätta mig gärna om jag har fel Ha deT |
|
|
Remus kostar 718 €. Har fått gott betyg på Bimmerfest. Vet ej vad inst kan kosta... Deta är dock ej för M spoiler. sport exhaust with 2 tail pipes Ø 84 mm embossed €718.80 Price VAT 20 % included (net price: €599.00) Länk //PB |
|
|
Nej då... Länk 995 dollares plus frakt och tull så ska han klara runt 7000 kronor. |
|
| Plus moms 25%. Blir inte så billigt längre. | |
|
ok, det hamnar på 8000 kr hemma....nu skrev vederbörande inte "för 7000 kr exakt absolut inte en krona mer".... Och så finns ju remus, supersprint, eisenmann, schmiedmann, custombyggt av ex avgassystemet eller uppsala avgasteknik eller ferrita....visst kan han få ett system för 7000 kr. BMW CS #8998 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.