|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Ska man ta bort "lådan" som sitter under varje bakhögtalare när man sätter i nya (större) högtalare eller är det bättre att dom sitter kvar för så lite missljud som möjligt? ---------------------------- King of the road | |
|
Tjänar ingenting till att ha de stora schabraken där. Imho. Det enda de gör är väl att skydda från packning och liknande? Mina originalhögtalare satt i och för sig fast i lådan, så när de åkte, så slängde jag lådan med. Du vinner egentligen inget på att ha den så. |
|
|
ok.. tackar.. blir å byta till nästa vecka.. ---------------------------- King of the road |
|
|
Om du har en baslåda i bagaget så skyddar plastlådorna mot genomslag. men monterar du större högtalare än original så kan de bli svårt att behålla plastlådorna. Annars tror jag nog att de flesta högtalare spelar bättre ut i bagaget än in i den lilla lådan, ev kan man höra lite skrammel och dyl från bagaget genom högtalaren. Ska man ha baslåda och seriöst ljud i hatthyllan så är det nog bara att bygga lite större slutna lådor under hatthyllan. /danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.