|
|
|
|---|---|
|
Hej Skulle behöva en höger fram fjäder så fort som möjligt. ska besiktiga bilen på fredag morgon och upptäckte idag att höger fram fjäder är av. Någon som har en eller vet var jag kan köpa en imorgon? Eller gärna ikväll! All hjälp är tacksam. Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." | |
| Mekonomen , Biltema eller söp på närmaste skrot och se om dom har någon liggande Länk | |
| Hittade 30 träff så du får hoppas att det finns någon nära dig bara .. | |
|
Hitta ingen i gbg :( men får väl sätta mig att ringa runt imon. Måste ju verkligen ha den imorgon så jag får bytt den. Tack för din hjälp Baggen523! Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Kolla med Bilgunnar på tagenevägen , han har självplock så du hittar inga delar från honom på nätet. Tar 100kr fjädern , var inne där igår och frågade för en kompis som jag lovade och hjälpa efter påsk. Om du ser en svart BMW 520 kombi från 94 med mosat front så är det min gamla ;-) |
|
|
aa strålande tips, ska absolut kollas upp! Känns som att jag nog ska kunna lösa en fjäder imon. Sen bara montera med ;) Tack! Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.