|
|
|
|---|---|
|
Letar efter sänkningsfjädrar till min E90 335. Tror att det blir bra med 50/30mm sänkning men hittar inte det? Ni som har sänkt era 335:or vad har ni använt? Tacksam för era erfarenheter. | |
|
Provat att söka? Ebay.de Schmiedmann.se Hova.com Cartuningpoint.de. Mfl mfl mfl De största är nog H&R eller Eibach. Men finns fler. Prova att söka. |
|
|
Jag har kollat på många ställen och det närmsta som jag har hittat är 45/35mm sänkning men tycker att det borde bli bättre med 20mm skillnad på fram resp bak. 50/30mm borde bli perfekt? Bilen har M-sport chassi original och då är den väl sänkt ca 20mm redan? Tar tacksamt emot synpunkter från er som har likvärdiga bilar. |
|
|
Kolla efter H&R Sport på eBay.de do fjädrarna har jag och dom sänker 50/35mm har jag för mig. Jag kommer montera coils 8april så du kan få mina beggade fjädrar då om du vill, dom har rullat typ 4000mil |
|
|
Tack Carlee82 för info. Hittade precis vad jag sökte där och har nu beställt, så nu är fjädrarna på väg. Dessutom till riktigt bra pris! |
|
| Carlee, vad vart det för coils? | |
|
KW v2 nu ska det åkas lågt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.