|
|
|
|---|---|
|
Om man surfar runt lite så hittar man ju en del färger på E38:an som man övehuvud taget aldrig stött på, viss mindre snygga men en en del helt underbara: Min absolut top of the line är nog Individual Mora metallic. Nästan lika snygg är Mojave-brun och därefter Atlantisblå. Det ska även finnas en Peal-beige metallic som är tämligen ovanlig. Andra färger jag aldrig sett live är Impala-brun och Aqua-marine. Särskilt den senare skulle vara kul att se en bild av. Finns det medlemmar här med bilar i någon av ovanstående färger? Funderar på allvar att försöka få tag på en lite mer udda-specad E38:a, har ju den tråkigaste kombon av alla just nu, Cosmosschwarz med svart läder. | |
|
Varför inte Karl Lagerfeldts "guld bruna" E38-L7 Länk eller den här i Aqua Marine: Länk Fler ovanliga färger hittar du i den här tråden :Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
Karl Lagerfelds E38-L7 Var den absolut snyggaste jag sett, helt i min smak. Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
| Jag har en carbonsvart, gick ju bara att få som individual. | |
|
Cosmosschwarz med Tobacco Brun inredning har jag! Alpina B8 Länk |
|
| 740in jag har är ASCOTGRUEN METALLIC (353) och har sandbeige skin invändigt, har inte set nån annan med det men vet inte om den är specielt ovanlig men ganska snygg enligt mig :) | |
|
Cosmosschwarz med Tobacco Brun inredning har jag också! /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
| Ja, Lagerfeldts bil var ju helt grym! Undrar vad den sådan skulle gå på... :) | |
|
Några ovanliga färger: Estorilblau metallic Länk Länk Velvetblau metallic Länk Dakargelb II Länk Länk Länk 750in har jag sett på väg söderut från Stockholm. Petrol-Micametallic Länk Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.