|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra om priset är bra på denna bilen Länk Tycker den ser väldigt fin ut, med bra utrustningen och dylikt. Är väldigt tacksam för svar, Mvh | |
| Saknar el-cab och är en icke-facelift. Trist färgkombo. Min åsikt! | |
|
Import 2005, Det är en 14 år gammal bil som gått 13000 mil för 85 tkr. Dyr enligt min uppfattning. Personligen skulle jag inte köpa en Z alls eftersom bilen är i princip hur oflexibel som helst. Enda fördelen är att svärmor inte får plats.... Smaken är som baken men för runt 100 tkr kan man få fina E46 cabbar med okej historia som gått under 10000 mil. E |
|
|
Rekommenderar att du provkör en med 6:a innan du bestämmer dig. Jag tycker personligen att 6:an förändrar hela upplevelsen med z3:an och skulle aldrig köpa en 4:a. Denna kanske? Länk |
|
| Något dyr enligt mig också, särskilt eftersom den är privatimporterad med allt vad det innebär av risk för skruvade mätare. | |
| AlexanderK: Ja, med tanke på att den är import bör man ju endast köpa den om man ska ha den som reservdelsbil. | |
|
Själv tycker jag den har helrätt färgkombo, är en ljus inredning i bra skick är det mycket roligare än helsvart och murrigt. Sportstolar och skapligt lågt miltal är plus. Import 2005, så är den i bra skick spelar importen mindre roll. Men priset känns som sagt högt för en 4-cylindrig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.