|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har förstått att SSDD-Motorsport i storbritannien erbjuder en spoilerläpp som ursprungligen togs fram av iCarbon i USA. Fantastiskt bra, eftersom det är den enda läpp jag verkligen gillat - tillsammans med 3DDesign... SSDD har ju funnits med några år nu så jag hoppas att det finns lite erfarenhet av dem samlad här på Autopower. Vad har ni att säga om dem? Johan Eriksson | |
|
Jag uppar. Anledningen är att jag vill ha en läpp som ser ut så här, men vill vara så säker jag kan med avseemnde på passform, finish och - låt oss kalla det - hur duktiga företaget är på kundnöjdhet. Läppen på: Länk Johan Eriksson |
|
| Oavsett företag så kommer du att ha problem med passformen, det är nästan inga som kan få till dig 100% i kolfiber.. Jag atakr av egen erfarenhet. Har köpt spiler från USA, tyskland, Schmiedmann, Migatuning osv. Alla dessa har jag varit tvungen att leva med skarvar och dyl! Seanst var det hamann läpp till en F10 som köptes för ca 10k som inte ville sitta 100% Visst det kanske inte syns men den som monterar kommer att veta att det inte sitter 100 på vissa ställen och jag stör mig på sånt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.