|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att införskaffa mig en BMW 318is E30. Men undrar om dessa endast finns i Coupé utförande? Och om dessa finns i Alpinweib II färg i orginalutförande? Sen så ska jag införskaffa mig en BMW M3 E36 gul! Men undrar om dom gula M3:orna endast finns med 3.0 liters motorn? Eller om det finns någon från fabrik 3.2 liters M3:a som är denna gula färg? Tack på förhand// Sonny | |
|
Jag har varit spekulant på en vit E30 318is, så det finns. Men ovanligt verkar det vara. Har bara sett 2 dörrars is |
|
|
Och gula M3:or finns både som 3.0 och 3.2. ___ //Ulf |
|
| I E36 karossen 96-98 finns dom gula? Kan inte finnas många? | |
|
318iS E30 är vanlig i Alpinweiss II (dock är inte 318iS E30 så vanlig längre). M3 E36 3,0 är lackad i 267 Dakargelb, den fanns under hela produktionen, medan M3 E36 3,2 är lackad i 337 Dakargelb II, den fanns också under hela produktionstiden. Information om M3 E36 hittas Länk Mvh Stephan |
|
|
Alltså finns det fler 3.2 gula än 3.0 men vad är det för skillnad dakar och dakar II? Aldrig sätt någon finns det några av denna i Sverige? |
|
| Någon som möjligtvis har en E30 318is i vit så är jag mycket intresserad:) | |
|
Här hittar du några Länk ___ //Ulf |
|
| Jag har ägt en aplinvit 318is = ) | |
| Något du funderat på att sälja?:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.