|
|
|
|---|---|
|
Hej Nån som har testat någon felkodsläsare till nyare bmw -09 och framåt med canbus, börjar snart bli aktuellt när garantien börja gå mot sitt slut. | |
|
BMW ICOM A + B + C + D ISIS Diagnostic ISTA-D ISTA-P senaste versionerna är: ISTA-D 2.35 and ISTA-P 2.48.3 COM A: Vehicles with OBD capability (Connect to ISIS/SSS/ISID with LAN or WAN) ICOM B: For programming with MOST port (Connect to MOST in vehicle / to ICOM-A with USB system ICOM C: Older model series with diagnosis socket in engine compartment (Round OBD plug) ICOM D: BMW Motobike cable with (Round OBD plug) |
|
|
Är det nån som köpt och användt ISTA-D 2.35 and ISTA-P 2.48.3 ligger det i en sats eller köper man grejorna var för sig,och var handlar man dom till bästa pris. |
|
|
Fixade det åt min BMW mekaniker Det kom installerat på Dell laptop Pris ca:18000 |
|
|
Eller så install man prg själv Över 100gb som skall installeras,så de gör du inte på en timme.har man inte datorvana eller lite kunnande så ska man ge fan i det Du måste även ha Interfacet ICOM |
|
|
Google är din vän Sök så finner du!!!! Finns nåt som heter ebay;)))))) |
|
|
Ja lite datorvana har jag eftersom jag haft datorn som hjälpmedel i jobbet dom sista 25 åren,men jag har inte sysslat med bilelektronik så mycket, har användt Carsoft till mina E46:or och aldrig behövt lämna nån bil till Bmw verkstad,så varför börja med det nu,och sen finns det ju duktiga killar här på forumet också.Jag var ju mest ute efter programvara och interface datorer har jag tillräkligt med. |
|
|
Lånar tråden lite... Någon som vet var MOST porten för programering sitter på E61? |
|
| Under en lucka nedanför handskfacket (som på E70)? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.