|
|
|
|---|---|
|
Har börjat mappa in 2,7an nu känns mkt lovande! Hoppas hinna få den färdig mappad till sista TXM,vill gärna se vad den kan prestera... Min kärra... Länk | |
|
Härligt härligt! Nu har ja 400hk allafall Körde 100-150 på 3,2 nyss,de är bra de! /Andreas |
|
| Snygg bil Hasse! Lycka till. | |
|
Jäkligt snygga byggen Hazze och bmw-andreas. Lycka till i framtiden med era bilar! Kommer man få se dem på Vallåkra i helgen? /Fidde |
|
|
Nej Vallåkra kommer jag inte till däremot så tänkte jag åka till Kinnekulle och testa ett par varv på banan. Min kärra... Länk |
|
|
När är det kinnekulle? Funderar på att prova jag också. Inte för att jag har mer pulver under huven än original men det hade ju varit roligt att testa för skojs skull... /Fidde |
|
|
Vad har du för bak kjol på din bmw Andreas? Är det stora M-paketets? Fan, den blev ju helläcker nu när den vart klar. Har kikat på din hemsida men det har inte hänt nåt på den på ett bra tag. Hörde av Fredrik(han i hedemora) att den var klar. //A |
|
|
Min bakkjol är hemlig:)Nejdå den är från tysk styling firma. Nej hemsidan har man inte tid med,man lär fixa allt småpul på bilen MVH Andreas |
|
|
Hazze: Vad kostade dina Venolia-kolvar och Verdi-stakarna? Var köpte du dom? MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.