|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag tycker den är djävulskt snygg! (ironi) | |
|
Fyyyy f-n!! Hamann har lyckats överträffa sig själva igen haha Amerikanska tuners har verkligen sprungit ifrån Tyskarna de senaste åren när det kommer till design. |
|
|
Passar sannolikt utmärkt för målgruppen i gulfstater och öst. Där är inte återhållsamhet en dygd som det är i norr. ------- //Lövet |
|
|
Den vita där dom inte låtit fantasin flöda helt okontrollerat ser ju betydligt bättre ut Fingerspitzgefühl. |
|
|
Ser ut som om Alfabröderna Harjunpää har vart i farten! dom som spökade ut Alforna på 90-talet. |
|
| hehe | |
|
Hehe Kom precis ihåg ett reportage i bilsport för hundra år sedan om en av deras bilar. På sidan fanns en Frågespalt där man kunde kryssa i vad man tyckte var häftigt och man fick en "coolhetsfaktor" =) Länk Lite out of date hahaha Fingerspitzgefühl. |
|
| Groteskt monster! | |
|
Hamann är ju inte direkt kända för att styla snyggt om man ex vis jämför med Hartge... /Anders |
|
|
Fy fan.... Nu fick man galna kräksjukan |
|
| Denna Hamann F11 är lite mer diskret då istället Länk | |
|
Alltså, inredningen i den första länkade Hamann 5an har en inredning som är riktigt ball förutom de där trälisterna... Ser ut som Superman har komponerat ihop den hehe. Är de stolarna ventilerade? Det finns ventilationsknappar på klimatanläggningen till stolarna men är lädret verkligen perforerat? Ser inte ut så... |
|
| FinnUbbe: den var riktigt snygg! stilfullt som Alpina o Hartge! | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Så ful var den väl inte om man gillar typ 2fast2furious ;) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Jag åkte förbi Hamanns showroom i Dubai igår - och den vita var inte så vulgär i verkligheten. Jag tror att det kommer att säljas en del av dem här, om man ser till de övriga bilarna som rullar på gatorna. Men personligen gillar jag dessa lika lite, som jag gillar de sönderstylade jänkarna här nere. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.